fredag 12. februar 2010

en surfedag på nettet



Ja da var jeg i full gang her - har hatt meg en surferunde på nettet,
 og vurderer sterkt om jeg bare må legge inn en liten bestilling på diverse ting.

Jeg fant blant annet denne flott butikken her

Anenchantedcottage
Så absolutt verd et besøk fra deg om du liker flotte ting til hjemmet ditt.

Se bare på denne flotte Shabby Beaded Aqua Blue Crystal Chandelier - pris $ 495.00
Det må da være noe av det vakreste jeg har sett på nettet på utrolig lang tid,
ja så er det jo min absolutte favorittfarge også da .... ohhh .... har bare så lyst på den .....



og ikke nok med det de hadde mer som kunne passet godt inn her hjemme hos meg,
denne Cottage Metal Paper Towel Rack til bare $ 18.95 .... sukk nydelig ....



og denne flotte Victorian Cottage Shelf til $ 39.95 ,
skulle jeg bare så absolutt hatt på badet her - tror jeg må vurdere en bestilling på denne butikken i dag jeg, klarer ikke logge av uten og få med meg noe liksom....



Nå skal jeg inn på hobbyrommet mitt en tur,
og  se om jeg ikke har fått inspirasjon nok til og ta fatt på noe nytt

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails