tirsdag 4. oktober 2016

Høstkrans






En utrolig vakker høstdag her på Husnes i dag - solen skinner og sjøl om eg har ødelagt ryggen og sliter litt med og gå og bevege meg om dagane, så er ikke lysten for og ta høsten inn i heimen heilt vekke.... Eg liker dei herlige høstfargane mye meir en eg like vårfargane, rart da der, samme med vinteren - eg har alltid likt vinteren meir en sommaren ....  e da nåke i da som dei seie at vinterbarn liker vinteren mon tro ...Kransen e kjempestor - her fekk den ein kvit vegg for seg sjøl - tippe den er  nermare 6-70 cm ...






Hvertfall så tok eg turen ned på Nille og Europris i dag og kikka litt rundt - der fant eg ein flott stor krans eg ville dekorera med litt farge, da e dekorert løust så eg kan ta da av og bytta te jul vist eg vil da. Ja laust i den forstand atte da e tvinna inni kransen med litt usynlig ståltråd ....




 For eindel år siden tok eg ein tur ut i naturen og leita etter fine kongle, dei skulle etter det eg leste på nettet bare tørkast i konfyren på svak varme ove nåke daga og dei skulle åpna seg og bli sååååå fine...hahaha - ikke her hos meg hvertfall, har du oppskrift på da så del gjerne med meg....


Så denna gangen "safa" eg og  kjøpte eg litt stasj på Nille og Europris istedenfor




Fine kubbelys med friske farga fant eg på Nille til kr 10,-  så no må eg bare finne et fint underlag og ha dei på ...lure på og henta inn litt bjørk og skjøra fine unerlag utav det ..hmm - laga jo eindel lysdekor på bjørkebrett te jul så koffor ikke te høsten.

No resten av dagen tror eg at eg skal slappa av og kvila ryggen  - mulig eg klare sitta strikka litt siden eg har eindel prosjekter på gang for tio , og nei ...da e ikke høst prosjekter *ler*  mene g grubla endo på og strikka meg et par tøffe høstputer då, tanken er spådd eg må bare net finna ut akkurat koss eg vil ha dei  - så har du gode forslag  må du bare tipsa meg :) 





0CB6935D-7B2B-41C9-B905C43904D4E895-D834E190-68A9-4A53-B76FBFD10FA8EDD4


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails