lørdag 1. oktober 2016

blåsa nytt liv i denna bloggen min




HALLOEN ALLE SAMMEN

ja nå fekk eg så utrolig lyst te og oppgradera interiørbloggen min ette gammalt, lenge siden eg blogga her ser eg, og jammen har eg  totaltforandre stil på dei siste årene og ja .. du verden  - hahaha

eg har jo nå to blogger, så denna her blir rein interiør og hus og hjem blogg og den andre blir for alle sitrikkeriene mine, eg har litt lyst og skilla dei litt siden det er to forskjellige "målgrupper" det der :)

Interiør intereserte vil ikke lese om strikkagensere og strikkemønster  og strikkedamer  liker ikke lesa om interiør...ergo blei svaret ogblåsa liv i denna bloggen igjen og siden eg e totalt hekta på alle dei tingo der, og skulle det væe noen som meg så e der jo bare te lesa begge bloggane ...
HER e link te den andre bloggen







Men hvertfall,  denna bloggen har eg latt ligga fordi eg rett og slett ikke har hatt så mye tid te prioritert hus og heim   - dvs spesielt på interiør biten dei siste årene av naturlige årsaker, men nå blomstra interessen igjen og eg har totalt skifta stil .... eg har regelrett stått på hode i fleire veke no ...

eg gjekk så som dåke komme te se inni her ettekvart fra den  sukkersøte og romantiske lett shabby stilen til litt meir rein klar up to date stil ... veit egentlig ikke ka stil eg har...eg tror eg safe og velge kalla den min stil , rett og slett :)




Nå glede eg med utrolig masse til høsten, så eg kan ta inn litt fine blader i herlige høstfarga og sandere med både rognebær og levande lys, eg eeelska da...eg elska høsten , den e vakker....

men uansett  detta blir ikke et stort langt blogginnlegg , detta va bare for at eg skulle testa om eg huska kodane og alt eg må ha for og opperera med denna bloggen igjen etter sååå mange år ....

så eg tror eg bare slenge detta opp eg og kasta meg på ein rundtur uti den store interiørverden og ser koss da går med alle dåke der ute ette gammalt ....





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails