torsdag 6. oktober 2016

Dekorert hjortehorn - romantica





nei, så kjekkt atte du valgte ta turen innom  - eg fant ut at eg skulle oppdatere bloggen eno ein gang i dag eg - ja for du vett -  eg holder fortsatt på og dekorerer slike hjortehorn her i heimen - lagde den forrige te meg sjøl men denna litt meir "romantiske" skal eg ha med meg ned på denna markanden i november - fekk totalt mania på og dekorere sonne krander og horn ...






hadde meg ein rundtur på europris i dag og der fant eg sinnsykt masse fin juledekor ...du verden , eg kjente julestemingen langt inn i sjelen - i år blir det mye gull og rødt ser eg - og endo bedre - eg lika da ... eg har hatt hvit jul sååå lenge nå at eg glede meg te ta inn litt meir farga te jul og då blir en skikkelig glad når eg ser at det er farger det liksom skal komme i år .... juuuhuuu ...







men eg lovde  - eg skal ikke dra jul inn i bloggen min endo, sjøl om eg bobbler over a kreative ideer og tanka rundt juledekor og jule DIY - eg eeeelska da  ....






hmm - eg skulle egentlig ned og ta ein tatto i dag - men trur du ikke dei hadde glemt meg då *ler* så den som måtte kjøre hjem igjen og vente på ny time, joooda det var meg..haha, men det går fint då  man venter jo ikke forgjeves når man venter på noe godt seies det ... og eg tror på det ...




nå skal eg  krype gost oppi sofakroken her og bare nyyyte roen mulig se litt på tv...ja  og så skal eg laga meg ein ryykandes varme urte te  og rett og slett bare nyyyta kvelden ...og det håper eg du kan gjør også  fordi du fortjener det ....derfor ....






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails