søndag 29. mai 2011

gardin klyper

og ikke hvilke som helst gardin klyper, nei dette er de mest bedårende noen gang...de er rustikke og litt slitte i designet og de kommer selvsagt fra Chic Antique .

Jeg hadde vært på leit etter slike til kjøkken et mitt i lang tid nå, og alt jeg hadde kommet opp med var noen grusomme gamle i messing... omg... så gjett om gleden var stor da disse dukket frem...



 men siden det er hos meg så er det ikke bare fryd og glede nei ... for siden jeg hadde leitet sååå lenge etter de rette klypene til de flotte hvite blondegardinene mine .... ja så var jo de sporløst forsvunnet ... og da mener jeg sporløst forsvunnet ...   jeg har leita i hyller og skap ... i poser og kofferter ... ja rett og slett overalt....


 hjelpes meg, det finnes da ikke mange steder hvor  to sommerfag med kjøkkengardiner kan gjemme seg... eller hva ?   Må leite videre i morgen tror jeg og finner jeg de ikke da så løper jeg ned på kid ... om det finnes noen der som kunne være litt like på de jeg hadde ... hmm, de er noen år gamle de jeg hadde ser du .... sukk ...  x du fingrene for meg ...tro jeg trenger det ... ....


Ønsker deg og dine en fortreffelig flott dag i dag :o)

Klem fra Babsy



2 kommentarer:

  1. Takk for tipset.Gardinklypene er nydelige.Håper du finner igjen gardinene.Fortsatt god søndag.

    SvarSlett
  2. Utrolig fine var de!!
    Nå ble jeg misunnelig her, har vært på leit etter noen søte slike selv!
    Kanskje jeg kan stjele tipset ditt?:)
    Fortsatt god helg!
    Klem Silje

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails