mandag 16. mai 2011

den som leter den finner

og jammen meg fant jeg ikke to herlige krukker med blått litt romantisk motiv på ,og  de matchet bare så utrolig godt til de søte serviettene jeg kjøpte den ene dagen.

Det er nok ikke Toile, men de er laget i et lignende motiv og da smelter jeg for det vet du ....  liker sånne gamle romantiske blå/hvite motiver jeg ser du :)


 my lady ...sukk .... synd vi ikke har slike gentlemans lenger.... sukk ... tenk da dere... om vi kunne valset rundt i store flotte kjoler og bli vartet opp til alle kunstens regler av både mennene og av kammerspikene ja av hele verden egentlig ...drømme, drømme .... håpløs romantiker som det jeg er....sukk ....



Ønsker deg og dine en fortreffelig flott dag i dag :o)

Klem fra Babsy



3 kommentarer:

  1. De krukkene er stilige de!! Serviettene også.
    Hvis du skulle vært interessert i det så har jeg 12 slike krukker som jeg snart skal legge ut for salg på bloggbutikken min (15kr stk.)
    Bare tenkte jeg kunne nevne det ;P.

    Klem Madelén

    SvarSlett
  2. Herlig motiv... :)

    Nå er det alt for lenge siden jeg har lagt igjen et spor etter meg...

    Ønsker deg og dine en fantastisk flott feiring i morgen!

    Klemmer ♡

    SvarSlett
  3. Jeg har også 2-3 slike krukker som jeg har hatt i mange år, men beholder dem nok en stund til, da de fortsatt passer inn på kjøkkenet. Jeg mener at deten gang ble solgt buljongpulver i disse.

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails