torsdag 19. mai 2011

gamle sukkerbiter



ja de er gamle dere....  sukkerbitene har jeg bare til dekor...hadde vel hatt mageknip i 14 dager om man prøvde og spise dem ....  men av og til får jeg det for meg at jeg skal ta dem frem og ha den til dekor sammen med noen gamle servise deler :)  hmmm ....


 jeg hadde det for meg ser du at jeg skulle samle på slike gamle sukkerbiter ....  så jeg har faktisk en del av dem også .....  men hva jeg egentlig skal med dem ja det er det jo ingen som vet ...  Babsy skrotnisse .... tralll laaa laaaa ..... 



denne søte men dessverre litt skadde kaffekannen pleier jeg og ha søte små blomster i om sommeren .... bare syns at den er knust og limt..... du har ikke tilfeldigvis en maken du ikke vil ha lenger vet jeg .....   kjøper den gjerne av deg jeg da :)))



Ønsker deg og dine en fortreffelig flott dag i dag :o)

Klem fra Babsy

1 kommentar:

  1. Nydelig kanne.
    Synd den er knust, men er sikkert fin med blomster i også:)

    Ha en fortsatt fin dag
    Klem Tove

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails