søndag 8. mai 2011

en rekved plank i hus

så nå var det bare haugevis av flere igjen dere...... ja jeg sliter enda med sjokket over tapet på all dekoren jeg hadde samlet meg opp ( blogginnlegget for to dager siden ) denne jeg fant her er muligens en sitteplate fra en robåt... den blir fin og skrape opp og male hvit for så og skrape igjen og så  bruke sjablong med en koselig tekst på vet jeg :) 

Noen fine  forslag til tekst på den  ??


ellers bare nyter man  at Mai er en fantastisk flott måned, blomstrene spretter i hagen og man kan bruke timer på og gå rundt og fotografere.... ja hvertfall meg.... fotografering av planter og insekter er det jeg liker best tror jeg :) 


Fineste treet jeg har i hagen min,  dette blomstrende japanske kirsebær treet, nydelige blomster som spretter frem nesten over natten i starten av mai :) 

Treet er nå over 10 meter høgt  så ser man det godt igjen her ja....   herlige greiner overøses i blomster og er ufattelig søte og sette i vaser både inne og ute og i paviljongen med :)



well, når slike krabater som dette her kommer spaserende inn på kjøkkengulvet  , ja da er det ikke akkurat det hyggeligste jeg vet altså ..... og en da mindre likte  både jeg og den at jeg flatet ut på gulvet og kjørte kameralinsen rett oppi den ....bzz



hmm, tar meg i og gruble litt når jeg ser på bildet... hvordan henger egentlig denne bakkroppen fast i vepsen egentlig.... liten kant på nedsiden ...må være tungt og holde den på plass da vil jeg tro , ser jo egentlig todelt ut hele vepsen ....  ...ler litt .... alt jeg skal gruble på  gitt....



Ønsker deg og dine en fortreffelig flott dag i dag :o)

Klem fra Babsy


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails