lørdag 16. oktober 2010

Hjerter .....


ja det liker jeg utrolig godt, og hjerter finner du overalt her i mitt hjem .... jeg har jo selvsagt ikke bilder av dem alle ... det er nok alt for mange og blogge om ... men noen hadde jeg vist allerede tatt bilde av og de deler jeg selvsagt med dere ....   Tøy hjerter - lavendelhjerter - papp hjerter ... glasshjerter ..ja alle mulige slags  finnes i mitt hus....



Hjerter betyr mye for meg, men hvorfor det vet jeg egentlig ikke .....  Jeg syr hjerter i alle fasonger og farger og dekorerer dem etter behag .... jeg stuper rundt på loppiser etter hjerter og ting og tang med hjerter i seg ....



 For tiden er det jo mest hvite hjerter i mitt hus da men nå er jo høsten kommet så jeg vurderer og lage meg noen i friske fine høæstfarger bare for og  jøre  innemiljøet litt varmere nå i høstmånedene.


Liker du også hjerter ?   
Liker du og dekorere hjemmet ditt med dem og hvorfor ??

Liker du spreke farger på hjertene eller liker du hvite nostalgiske hjerter...  
... woo hoo .. spør i vei jeg ... nyskjerring som jeg er *ler* 




Ønsker dere en strålende dag alle sammen :o)
Jeg setter også kjempestor pris på en hyggelig kommentar min venn.

Klem fra Babsy 

3 kommentarer:

  1. Nydelige hjerter!! Jeg har også såvidt begynt å lage meg noen stoff-hjerter som nå er spredt litt rundt her hjemme. De skaper sånn koselig stemning! <3

    SvarSlett
  2. Vi er også glad i hjerter:) Liker det altfor godt egentlig:)

    SvarSlett
  3. Nydelige hjerter!

    Jeg liker hjerter i lin :) Med strykemerker, med blonder - ja uansett..

    Hjerter i glass og "jule-kule-hjerter", strenghjerter m perlker, dørkranshjerter..
    Og hjertesmykker!!

    Love ut!

    Nyt en deilig helg!

    Klem fra Tove

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails