onsdag 30. juni 2010

Nye vimpler med skrift :o)

Ja siden det regnet så fælt ute i dag så satte jeg meg ned for og lage noen nye vimpler. Denne gangen kom jeg på den gode ideen og lage skrift på dem, var ikke det stilig da dere ?  Kommer nok mange mange flere vimpler med masse fine skrifter på - fikk vist litt dilla på og skape noe nytt  her jeg satt nemmlig - kjente jeg ble kreativ *ler*

Det bobler nesten over av nye spennede ideer i hodet mitt i dag - må bare huske og skrive dem ned så jeg kan gjennomføre dem en dag jeg får bedre tid.

Alle vimplene er for salg men her gjelder nok første mann til mølla ...
mulig jeg kan lage flere på bestilling , hør med meg på mail , men jeg lover ingenting.

Trykk på bildene for og se dem større :o)

MAISON 
: vimpel med 6 tagger  - lengde ca 155 cm og vimplene er ca 20 cm høge.
pris kr 300,- med porto




DREAM 
: vimpel med 7 tagger - lengde ca 155 cm og vimplene er ca 20 cm høge.
pris kr 300,- med porto 



NOSTALGI  
: vimpel med 8 tagger  - lengde ca 155 cm og vimplene er ca 20 cm høge.
pris kr 400,- med porto





ROMANCE 
: vimpel med 9 tagger  - lengde ca 155 cm og vimplene er ca 20 cm høge.
pris kr 400,- med porto




HOME IS WHERE OUR HEART IS 
vimpel med 7 tagger - lengde ca 155 cm og vimplene er ca 20 cm høge.
pris kr 300,- med porto



HOME IS WHERE OUR MEMORIES BEGIN 
vimpel med 7 tagger - lengde ca 155 cm og vimplene er ca 20 cm høge.
pris kr 300,- med porto


Du finner alt jeg lager for salg inne på online butikken min

HER



Ønsker dere en strålende dag alle sammen :o)
Jeg setter også kjempestor pris på en hyggelig kommentar min venn.

Klem fra Babsy

5 kommentarer:

  1. Kjempeflotte, du er kreativ :))))

    SvarSlett
  2. Ååå så flotte de var :) Flinke deg altså.

    Klem C

    SvarSlett
  3. Ååååh, så flink du er!! Nydelige:)
    Klem, Randi

    SvarSlett
  4. Du lager virkelig de nyydeligste vimpler ☺
    ♥ Hagedammen din blir kjempefin og jeg er nok litt misunnelig ♥
    Klem fra Fru Strøm

    SvarSlett
  5. awwww, så utrolige nydelige vimpler du lager, du er utroooloig kreativ, har ikke sett på makan :)
    Heldig du som er så flink til å sy.

    Hilsen fra Ingrid :)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails