onsdag 2. juni 2010

Ferske store tomater




ja så heldige er jeg faktisk at Grete R med bloggen Fargeheimen, kom ut på jobben min med 2 kjempestore poser med verdens herligest tomater og en stor agurk.  Dette kommer neste direkte fra stammen, for søsteren driver gartneri og det smaker bare sommer og sol av de tomatene der vet jeg....

En stor pose med cherry tomater som plutselig ble tom gitt .....  jeg forstår ikke hva som skjedde jeg... tok jo bare et par og to og tre  ... mammiiii .... så var vist hele dem posen borte vekke ja ...





Så koser jeg meg med jordbær ( som for bildet sin del )  ble lagt på den ene fatet jeg fant på "BUA" på sim ene dagen, et kjempeflott brødfat fra Figgjo , jeg kan bare ikke fatte og begripe at noen liksom ville kvitte seg med det , men det er jo bare gøy for meg som er lynrask og snappe det til meg *hi hi* 





Samler du på Figgjo ?  Har du andre ting du samler på av bruktgjenstander ?


Jeg setter kjempestor pris på en hyggelig kommentar min venn.

Klem fra Babsy

4 kommentarer:

  1. Snart på tide med ei ny ladning med tomater kanskje? :)

    SvarSlett
  2. Å, så heldig, nam,nam!
    Jeg vet akkurat hvordan det smaker, og forstår godt at de allerede har blitt spist.
    Vi leide et sommerhus i Wales et år og der måtte vi passe drivhusene. Tomater,druer,fersken og sitroner var noe av det vi kunne forsyne oss med.
    Nå fikk jeg lyst på tomater ...

    Flott fat med jordbær,får helt vann i munnen her.

    Ønsker deg en fin kveld
    Klem Tove

    SvarSlett
  3. Ingenting er som nyplukket tomat og agurk rett fra planten:)
    Jeg samler på all slags gammel porselen, det er jo så mye fint:)
    Ønsker deg en fin torsdag, klem Hanne

    SvarSlett
  4. Så deilig ut.
    Jeg samler også på all slags gammel porselen, synes det er så nydelig.
    Så kjekt at du vil være med på min Give Away og at du vil følge bloggen min. Har notert deg med lodd nr. 64-66. Lykke til.
    Ønsker deg en fin torsdag.
    Klem fra Mio

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails