onsdag 23. juni 2010

litt hage - før og etter bilder


ja, det blir vist ikke så mye tid til blogging på meg for tiden ....  jeg står jo på hodet ute i den ene hagen om dagene, ja for denne gangen er det hagen på baksiden av huset jeg ryner meg ut på. Der var et lite berg som var skikkelig mosegrodd og fælt.... men du vet , etter noen laaaange timer med graving - hakkingog spyling med høgtrykkspyleren, så fant jeg ut at dette var et  nydelig fint og passende sted for og ha steinbed og idylliske planter.... holder fortsatt på men er kommet så lanmgt som dette i dag da..... er nå en aldri så liten begynnelse på det ....  SE det fine berget som kommer frem etterhvert som jeg jobber meg inn i det ....


har fått plantet noen planter på ene kanten da men  tenker og gjøre det ferdig i uken som kommer, er vist ikke noe dagsprosjekt jeg har kastet meg over nei.....




og den snille og gode og ikke minst romantiske Babsy mannen , ja han  lekte seg med høgtrykkspyleren da berget skulle spyles rent men dette er hva han gjorde på ja,
skjønningen min ..... Zanny + Nina ..... 

veeeldig romantisk  ... men hvordan få det vekk igjen ... ha ha .... dja nå er det gravert inn i berget, så det må nok være der for eeeevig sa jeg til han da ....  men han bare smilte han , ok ....... *love-love*




Ønsker dere en strålende Sangthans  alle sammen :o)
Jeg setter også kjempestor pris på en hyggelig kommentar min venn.

Klem fra Babsy


2 kommentarer:

  1. Så nydelig å få frem berget!!
    Steinbed er så vakkert.. Du snakker om å leve på luft og kjærlighet, det gjør virkelig steinbeds-plantene. Utrolig hvor lite de krever :)

    Nyt deilige sommerdager, hage og en romantisk mann :)

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  2. Så flott det ble ♥
    Og så romantisk din kjære gjorde det på berget:) Herlig ♥

    Ha en herlig kveld!

    Klem Line

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails