onsdag 16. juni 2010

kontoret ble til gjesterom


ja jeg hadde liksom bare et gjesterom og da det kom flere gjester så skrantet det på plasser, jovist kunne de sove på sofaen på kjellerstuen, men det blir liksom for dumt synes jeg. Dermed ble det altså et himla styr her ( eller var det bare i hodt mitt mon tro )  ja ja, anyway ... dataen og kontor utstyret fikk ta turen inn på det store hobbyrommet mitt, god plass til det der fant jeg ut.... hvem trenger vel både kontor og hobbyrom ?  

Dermed fikk jeg plass til seng og nattbord og stol  inne på kontoret ( som egentlig er et soveron ) og vips hadde vi enda et gjesterom .... så nå må jeg bare vente på eller mulgiens innvitere noen gjester til og prøvesove det ;o)




Så ser dere, har jeg fått helt mania på Tunfisk ..... må ha det minst en gang til dagen ... sunt og veldig veldig godt .  Man steker tunfinsken et øyeblikk i margarin på stekepannen, knekker et egg over og lar det surre litt der mens mann krydrer litt med salt og pepper ..... så legger man det på et fat med en liten krydderkvast på toppen .... så bare nyyyyyter man.... utrolig god og lett sommerfrokost .... synes jeg hvertfall :o)



Liker du tunfisk ?  har du noen gode oppskrifter og dele vekk ?


Minner også om min Give away- kjempekjekt om  du vil melde deg på :o)

Jeg setter også kjempestor pris på en hyggelig kommentar min venn.

Klem fra Babsy

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails