onsdag 6. mars 2013

venter i spenning


jahh da var tre fargesprayer kjøpt inn og jeg har allerede fått sprayet endel dill dal...hmm, og noe kjøpte jeg i samme farten nede på KID faktisk ...fant endel til 50 % som jeg tenkte kunne bli fint bare det fikk litt pastell farger på seg .... spennede...står til tørking nå i dette sekund :))) 

wiiii .... og nye gardiner slo jeg til med også ..ikke hvite men med duse fine farge på ... nett nå ligger de i vaskemaskinen , for jeg må henge dem opp våte ...liker best det jeg få vekk alle brettekanter mm. ...vet du, og jeg gleder meg såååå mye til og kunne blogge i kveld dere..... såååå spennende *smiler lurt*

fargene jeg valgte ble dus lilla, dus rosa samt dus mint/grønn  ...... du vet, liker jeg det ikke så bare sprayer man de på nytt... det er jo bare såååå genialt med slik interiørspray :)))








1 kommentar:

  1. Å HERLIGE FARGER
    NÅ ER JEG VELDIG SPENT PÅ GARDINER OG NIPS
    GLEDER MEG TIL Å SE
    KLEM ELI:)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails