torsdag 7. mars 2013

før og etter






jahh, lovet og vise litt hver dag fremover hvordan det går med mitt få farge inn i huset prosjekt....og i dag har jeg det litt travelt siden jeg skal på jobb  snart .... men kaster meg på et aldri så lite blogginnlegg om mitt  lampe prosjekt....

dere som har fult meg en stund vet jo at jeg hadde en stor tung messinglampe med oransje skjerm, den sprayet jeg hvit og trekk om i hvitt søtt blondetrekk ....

NÅ derimot tok jeg den helt ut  ...ha ha ... sprayet den lilla og skal senere i dag trekke om skjermen.... men til hva ?? Så alle gode forslag tas imot med stor takk .... åpen for alt jeg nå :))))

men hvertfall, sånn var den


taaa daaaa og sånn ble den ...halvferdige da... mulig jeg bare syr på lilla blonder i den hvite skjermen ..hmm, eller noen gode forslag ??





Likte denne lille fargen såååå godt ...den ser skrekkslagen ut på bilder, men er matt og fin i virkeligheten da.... litt sart i fargen faktisk .... var det jeg likte med den :)))





utrolig vakkert møster i dennemessinglampen her, er et av mine favoritt  krumspring  faktisk :P




men du , nå bare mååå jeg fyke på jobben ... vi blogges nok litt senere i dag også .... mulig jeg viser de nye fine gardinenen mine ..... ble sååå fornøyde med dem også :)))



3 kommentarer:

  1. Så kul!
    Syns det så fint ut m den hvite skjermen på jeg
    Kanskje bare ta av den nederste blondekanten...?!?
    Da blir ikke kjermen så sukkersøt, og står mere i stil til den tøffe foten
    Lykke til
    Klem

    SvarSlett
  2. Kjempemorsomt. Hvor kjøper du sprayboksene ?
    tj@komplett.no

    SvarSlett
    Svar
    1. Heisann, spayene kjøper jeg på Mekk til kr 119,- stk ... De har et kjempeutvalg av interiør sprayer :-)

      Slett

Related Posts with Thumbnails