tirsdag 5. mars 2013

Nytt design på bloggen




jahh ...da kom det et litt anderledes utseende på bloggen vett du .... litt mer i min "stil" akkurat nå , hvordan synes du det tok seg ut ??

Bildene fra nå av vil bli litt i sort/hvitt med ramme på og mulig at jeg leker meg litt mer i psp for og får et litt anderledes utseende også ...men man blir jo aaaaldri helt fornøyde da vett du ...hmm, noen gode forslag og få der ute i blogglandia  mon tro ??






såhh får man se nå da om dette kan motivere meg til og få satt i gang og blogge igjen , for nå skal jeg finne tid for det fremover ...og tro meg ... jeg  har sååå mange nyheter både av interiør og hage inkludert i de ville  planene mine .... og jeg har en haug med DIY .... eller "Babsy gjør ting hun ikke kan" som jeg velger og kalle det da *ler* 


og selvsagt kommer det en aldri så liten Give away om ikke lenge , det begynner og bli en stund siden jeg hadde det nå ..... og hva skal man så feire mon tro ...tja..... vi kan jo feire at det nå går mot lysere tider og at våren er i full anmarsj ..kan vel feire det vel *smiiiiler*





Nå tror jeg at jeg tar meg en blogglandia runde ...er så alt for leeenge siden jeg hadde tid til det også ....




18 kommentarer:

  1. Kjekt med ny "stil" på bloggen innimellom!

    Gler meg til å sjå kva nye prosjekt du har på gang!

    Fin dag til deg.

    Klem frå Solveig

    SvarSlett
    Svar
    1. ja det gjorde godt med litt forandring her kjente jeg :)) klemmer tilbake og sender ønsker om en fine dag til deg og dine også :)

      Slett
  2. Liker veldig godt din nye "look" på bloggen og gleder meg masse til å følge med på hva du kreerer framover.
    Blir spennende å se hva du skal gjøre som du ikke kan.......hehe
    En herlig tirsdag ønskes deg fine Babsy:)

    SvarSlett
    Svar
    1. he he ... ja vi er like der Kari.... hva er det egetlig vi ikke kan *ler* fiiiine dag og goe klem til deg og dine også :))

      Slett
  3. Kjekt med ny stil :) fornying gjere seg alltid!

    SvarSlett
    Svar
    1. helt sant .... våropprydding heter det vel på denne årstiden 'smiler*

      Slett
  4. Dette ser bra ut! Likte bildet ditt øverst hvor du har spart noe av bildet i farger. Ja SMEG er nok på manges må-ha liste, min egen inkludert =)

    SvarSlett
    Svar
    1. tusent akk for det , ja jeg liker og leke litt med bilderedigereing av og til ...det er jo så gøy :))) jepp et SMEG kjøleskap og andre SMEG produkter står høgt på listen her i huset :)))

      Slett
  5. Var et mer stilrent design nå syns eg-LEKKERT!
    Blir spennende å se hvilke farger du daler ned på ;)

    KOS deg og ha en flott kveld ;)
    Go`klem Vibbedille ;))

    SvarSlett
    Svar
    1. tuuuusen takk goe du <3 ja det blir spennende for jeg vet det ikke helt selv enda heller... må overtale meg selv først *ler* fiiiiine dag til deg og alle dine ...goklem tilbake :)

      Slett
  6. Forandring fryder :-) fine bilder hos deg - gleder meg til å se mer :-) god uke til deg !

    SvarSlett
    Svar
    1. Tuuuusen takk for det snille du <3 og en skikkelig god finukevidere klem til deg :)))

      Slett
  7. Hei igjen:)
    Så koselig og treffa på deg idag:). Og tusen takk for kommentar hos meg:).
    Eg legg meg sjølvsagt til som følgar hos deg og gler meg til og følga deg vidare:)
    Herlig blogg du har:)
    Fin kveld til deg:)
    Klems Evelyn:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Heisann og takk for sist, ja det var utrolig gøy og "møtepådeg" i real life kjempekoselig :) Og siden jeg jobber der jeg gjør og du har interessen som meg så er vel faren stor for at vi springer på hverandre snart vil jeg tro *smiler* fiiiine dag til deg og dine også :))

      Slett
  8. Eg har ikkje sett det gamle designet, men ser bra ut no iallefall;) Fine bilder!! og koselig blogg!

    Silje

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for det <3 Her var det litt mørkere og litt mer "romanstisk" stil på alt før...men du vet, man blir lei av det gamle og vil ha forandringer , særlig nå når det "våres" fiiine dag til deg :)))

      Slett
  9. Hei! Takk for koselig hilsen hos meg:) Har ikke vært inne hos deg før,men jeg syns bloggen din var veldig fin!:)

    Ha en flott onsdag

    Siv

    SvarSlett
    Svar
    1. Heisann, og tusen takk for hilsen .... så utrolig koselig at du tok turen , håper og se deg igjen ...jeg kommer hvetfall til og besøke deg og din koselige blogg :))) Fiiiine dag til deg og dine :)))

      Slett

Related Posts with Thumbnails