tirsdag 5. mars 2013

Bloggtørke , men forandringer på vei


jahh, det er vel det man i blogglandia har valgtog kalle det for ...bloggtørke *ler* et forferdelig teit navn da men sånn er det nå bare .... det er jo ikke det at man ikke har noe og bloggeom da men har liksom grodd litt fast i bloggen føler jeg , vil ha forandringer og det blir det nå ..... har store planer om stilbytte på både bloggen og i privaten i hjem og hage så det blir nok en aldri så liten forandring på ting og tang fremover nå dere :))))





hmm, skal ho bytte stil...nehh vil ikke si det da men forandringer , ja det blir det... har fått litt "nokav" altdet hvite... vil ha inn litt mer farger i hverdagen , hører vel med til våren det vet jeg ..... og i år skal det være lilla ...men det styrer jeg nok unna...og  pastellene kommer også sterkt hmm, de kan jeg vurdere, gull er i motebildet .... tja ...mye som er i vinden , men er jeg i vinden mon tro .... man får nett se hva jeg finner på ...følg med , følg med  *smiler hemlighetsfullt*






Hvordan er det hos deg, holder du på det "gamle" eller liker du og fonye deg og ditt når våren kommer ??










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails