onsdag 29. februar 2012

rosetter

Jeg produserer mange rosetter om kveldene nå, skal ha dem på påske eggene jeg skal lage til helgen ...  bruker gamle blonder og stoffer og perler som jeg har liggende fra skikkelig gamle dager ...og de får jeg tak o fra Ebay og selvsagt på loppiser og andre gøyale steder :))



 Jo vist sper jeg på med litt nyere blonder også, men de har likesom ikke den rette gulnede fargen synes jeg ... joda klart man kan gulne dem i Te eller kaffe..men  det blir liksom ikke helt det samme .... har en tendens til og stikke inne slike "strå" av en gammel hampsekk jeg har her...synes det gir rosettene et litt mer slitt/gammelt preg :))



 Gamle duker, gamle blonder og gamle gardiner, her må alt klippes /rives opp ... noen rosetter skal jeg feste nål bakpå så man kan ha dem på vesker, kjoler ...hårbøyler ja nær sagt hva som helst :)))



 så holder jeg  på med noe gøyale rosetter i hvitt med engelske blonder da...spedd på med rosa og lyseblått innimellom...det skal bli noe skikkelig flotte "rør meg ikke" rosetter til barnevogner..husker du vi hadde slike hjerter i vognene før i tiden ;)





Ønsker dere en strålende flott dag alle sammen :o)


Klem fra Babsy


4 kommentarer:

  1. Wow!! disse var nydelige!
    Jeg hadde et innlegg i går med rosetter - dyppet i kaffe:)) Jeg er helt i startfasen og ser jeg har lang vei før de blir i nærheten av dine flotte:)
    Ha en fin fin kveld!
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  2. Slike har jeg også begynt å lage :) Det er gøy også får jeg brukt opp mange små rester av blonder og stoffer. Dine er rålekre!! Klem Merethe

    SvarSlett
  3. Så nydelige disse var, skikkelig fin blanding av gode vintagefarger:)
    God onsdagskveld til deg!

    Klem Janne:)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails