onsdag 15. februar 2012

hva er nå dette da ?


hvitt og pjuskete og veldig veldig rart *ler*  ja men du vet jeg var jo på markedet for og selge unna alt jeg ikke hadde bruke for lenger... er jo litt mindre plass i denne leiligheten her en det var i den store eneboligen da så hvorfor ikke selge litt istedenfor og kaste det liksom ...


 og salget gikk unna det vet du ...kjempekoselig at noen andre ville ha bruk for det ...men saker er jo at jeg selv er en håpløs shoppoholiker og dermed falt jeg pladask for mye av det hun på nabobordet satt og solgte vet du ....



 så kan man jo lure da , hva i all verden er dette for noe *ler* he he , det er noe så vanlig som hvite englevinger laget av fjær og selvsagt hadde hun den søteste støvkosten også laget av hvite fjær.... Babsy var solgt...måtte ha det , bare måtte ha det..... selge litt  - kjøpe litt ... hmm, var jo ikke det jeg skulle da men pyttsann ....



 de bor akkurat nå på kanten av det ene fugleburet mitt, men de skal få flytte opp på soverommet når det er ferdig malt og stelt der oppe også .... har en plan til hvordan jeg vil ha det nå ser du ... ja for nå er det jo bare mitt soverom og da skal det bli akkurat så romantisk og hvitt og fint som det jeg alltid har drømt om og ha det ...gleeeder meg til og ta fatt en dag i neste uke :)))





Ønsker dere en strålende flott dag alle sammen :o)


Klem fra Babsy



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails