lørdag 24. juli 2010

Stakkars Joey .....



 .... den ene katten min var så plutselig blitt så tovet i pelsen over ryggen/baken at en faktisk måtte til med klippemaskin for og i det hele tatt få pelsen av ....  hadde jeg ikke tatt det nå er jeg redd for at det hadde blitt dyrelegen next .... vet mange må inn dit for og få den tovede pelsen av de stakkars kattene.... men her gikk det heldig vis bra , hvertfall denne gangen ...... 

Hmmm, litt verre med han Joey selv da.... han ble så flau av hele greiene etter klippen sin han, at han har bodd under sofaen nesten helt siden vi klippet det va han han... viste ikke det jeg... ja at katter kunne bli flau !! ??


 ja ja, ellers har jeg endelig fått meg to dager fri og solen skinner fra skyfri himmel, så da blir det nok på hodet ut i hagen imorgen tenker jeg ....  må jo nyte solen når den endelig kom   ... forresten .... det er jo det jeg alltid har sagt ... en venter ikke forgjeves når en venter på noe godt :o)





Ønsker dere en strålende dag alle sammen :o)
Jeg setter også kjempestor pris på en hyggelig kommentar min venn.

Klem fra Babsy


3 kommentarer:

  1. uffda, kjenner godt til det med barbering av katter, ikke så veldig morsomt. likte godt bildene dine her, kjempefine bokstaver med "mom" og kofferten din var nydelig arrangert ♥ god lørdagskveld til deg. klem Helen

    SvarSlett
  2. Jeg måtte inn til dyrlegen for å barbere den ene katta. Da fikk jeg streng beskjed å ikke le av han, noe som var vanskelig. Han skulle heller ikke ut siden de andre kattene ville "mobbe" han. Han var skikkelig stakkarslig lang, lang tid. Så jeg tror faktisk at katter kan bli flaue;)
    Klem Gro-Beate

    SvarSlett
  3. hi hi....
    å gjett om de blir flaue!!! Mine puser blir også det. Heksa falt en gang ned i do, og var deretter så flau at hun lå under senga i 6 timer!!! Ha ha ha....
    Mamma har en hannkatt som toves fælt på ryggen. Han må børstes HELE vår og sommer... men han stortrives med det da. Heller det sier han, en naken rygg i juli...

    Men jeg tenker nesten at det må være deilig å få av pelsen i varmen??? Bare synd kattepels vokser så ssakt ut igjen :( De blir seende rare ut lenge..

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails