onsdag 7. juli 2010

Det spirer og gror ... ute som inne ...


ja selv om ikke solen er tilstede hver dag og selv om jeg ikke har ferie lenger og selv om ikke værgudene har lagt sin elsk på bygda vår, så blomster det i Babsys hage ...  Rosene mine strekker seg rakt opp mot den lille solgløtten som er  om dagene .... disse knallrøde fløyeslrosene synes jeg er nydelig fine :o)




... omen peonene mine er snart avblomstret ... de kom tidlig i  år og dermed forvinner de like tidlig igjen...desverre ... skulle gjerne hatt dem i hagen hele sommer gjennom ... synes ikke du det hadde vært herlig ? Liker du også peoner i hagen ?  De er kjempefine og ta inn i vase eller en blomst i vannbad.... Det gir virkelig en utrolig flott og enkel dekor synes jeg :o)



 ... og inne så har da orkideen min tatt helt av, den ene greinen kommer ingen blomster på denne gangen men på denne grenen her er det hele 8 blomster !! Slå den da ... wooo hooo ...  den tynne grenen henger ganske tungt om dagene ja... men du verden så fin den er ... vet du , jeg ELSKER orkideer - særlig da de hvite som du ser avbildet her  :o)   Tror nesten jeg fikk lyst og kjøpe enda en jeg ... bare fordi jeg blogget den .... *ler litt av meg selv her jeg sitter ... det er da jeg vet at jeg er håpløst forelsket i denne søte planten ja ...


Har du noen favoritt blomster ute som inne ?  


Ønsker dere en strålende dag alle sammen :o)
Jeg setter også kjempestor pris på en hyggelig kommentar min venn.

Klem fra Babsy

3 kommentarer:

  1. Så nydelige roser,også min favoritt. :)Klem.

    SvarSlett
  2. jeg elsker roser og du har virkelig noen flotte varianter ♥

    SvarSlett
  3. Har ein utfordring til deg på bloggen min. :)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails