fredag 9. juli 2010

jeg fikk vist en utfordring ....


og siden jeg  bare satt her nå på sene kveldstunden, så kan jeg vel liksågodt ta og svare på den jeg som alle andre ... bare gøy det :o)




Jeg fikk utfordringen av Fargeheimen
  og den går ut på og fortelle litt om dagen min i dag :o)

Her kommer da spørsmålene og mine svar på dem:

 
 
Morgenens nedtur:
Smertene i venstre kneet som jeg får etter og gått en hel dag på jobben ...


Utenfor mitt vindu:
Ser jeg ned på hagen og hagedammen min :o)


På fjernsyn i går:
Faktakanalen 4 - ambulanse - først å ulykkes stedet !


Jeg har på meg:

Svart tights - Isblå tunika og ullsokker på beina *ler*


I dag skal jeg:
Bare slappe av siden det er så sent på kvelden ja ....


Men jeg ville heller:
Sittet på hobbyrommet og kreert noe nytt


I vinduskarmen står:
Rosa Belargonier og noen isblå telysestaker...


I helgen skal jeg:
Jobbe hele lørdagen og etter det,
skal jeg og minsten bare slappe av og kose oss :o)


Morgendagens lykke:
At solen skinner fra sykfri himmel ...


Dette bildet har dere aldri sett:
Dette er Babsy og Babsymannen for en del år tilbake....

 
 
 Nå har det seg jo slik at det ikke er alle som liker slike utfordringer,
så derfor navngir jeg ingen i bloggen min på andre måter en at jeg sier som så : 
Du som leser dette er hverved utfordret videre av meg  - vist du vil :o)
 
 
 
 
 
Ønsker dere en strålende dag alle sammen :o)
Jeg setter også kjempestor pris på en hyggelig kommentar min venn.

Klem fra Babsy
 

1 kommentar:

  1. Heisann!
    Jeg har kjøpt meg ei gammel amerikakiste som jeg tenker å pusse opp. Fargeheimen sa at du har pusset opp ei, men jeg klarte ikke å finne det her på bloggen din! Hva gjorde du med kista? Grunnet, malte, tapetserte på nytt innvendig? Tips og triks mottas med takk! :D

    Mange klemmer

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails