mandag 12. juli 2010

og handle på nettet


Det og handle online blir bare mer og mer populært. Ikke bare er det enklere for folk flest med en ekstrem travel timeplan, men det er også mange andre fordeler med det ....  Jeg gjør det veldig ofte og jeg tar meg i og alltid sjekke varene jeg vil ha online, før jeg leiter i de virkelige butikkene her nede.


En stor fordel med å shoppe online er bekvemmeligheten. Når du handler på nettet trenger du ikke åforlate hjemmet. Du unngår folkemengden og eliminere stress ved å måtte besøke en lokal butikk for å finne det du er ute etter. Å shoppe online er kanskje den mest praktiske måten å gjøre shopping.



 
Når du shopper online trenger du ikke å bekymre deg for når butikken stenger. Online butikker er som regel tilgjengelige 24 timer i døgnet hele uken...... hele året gjennom ... well, det er både positive og negativt på en gang synes jeg :o)

- Positivt - det er der når du trenger det ...
- Negativt - lett og få tak i lettere og bruke pengene ;o)




Spare penger er alltid hyggelig, men når du shopper på tradisjonell måte må du enten ringe rundt eller kjøre fra butikk til butikk for å sammenligne priser. På nettet kan du sammenligne priser medenkle tastetrykk. Prisene på nettet er nesten alltid lavere da forretningene på nettet har mindre driftskostnader enn en tradisjonell butikk.






Variasjon av varer eller tjenester du leter etter er mer variert på nett fordi markedet er nasjonalt eller globalt, og ikke bare i området du holder til.Når du handler på nettet kan du finne rabatter som ikke er tilgjengelig i den lokale butikken.

 Sist men ikke minst
 Å handle på nettet har også en miljømessig side idet det bidrar til mindre forurensning ved senketkarbonutslipp med å ikke bruke bil eller annet fremkomstmiddel for å handle på kjøpesenteret eller i butikk.


og nå skal jeg inn og kose meg videre i denne lekkre onlinebutikken jeg fant i dag.  Den heter Katiesrosecottage der er derifra jeg har lånt bildene i dag .... og jeg anbefaler deg virkelig en tur innom hennes butikk, for der var det mye fint og det til en utrolig rimelig penge synes jeg :o)


Ønsker dere en strålende dag alle sammen :o)
Jeg setter også kjempestor pris på en hyggelig kommentar min venn.

Klem fra Babsy

4 kommentarer:

  1. Takk for tipset. Skal ta meg en tur innom der. Ser ut til at de hadde mye fint ja :)
    Trude :)

    SvarSlett
  2. Joda kjekt med nettbutikker, men like kjekt med butikker der du får sjå og ta på varene.

    Tusen takk for hyggeleg kafe- og shoppingtid i dag. :)

    SvarSlett
  3. Ja veldig kjekt. med tanke på at jeg ikke kjører selv og må ha gubben til å hjøre.... ;-)
    Ja den nettbutikken der har jeg og funnet. Så mange vakre bilder. Skikkelig sukk! =)

    SvarSlett
  4. Tittar innom ein tur for å ønskje deg ei superduper fin helg. :)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails