søndag 2. oktober 2016

Høstfargar











Høsten e endelig her og eg eeelske den for det den e verd.
For meg e høsten ei utrolig herlige tid kor,  da fortsatt e litt varmande solgløtt ute så me kan puttla på i da små i både haga og terassa, samtidig som da e eindel kjøligare på kveldane ...
men du vett, då e da jo bare såååå herligt og kunne sitta inne og tenna masse levandes  lys og trekka seg godt oppi sofakroken med et godt varmt pledd øve beino og drikka goe varme te ... me kan sitta og hørra vinden rive og slite i husveggane ute ... og bare nyyyta tilværelsen inne i våras lune varme hule .... eg e glad i høsten ...






Eg like dekorera litt rundt i heimen med herlige skarpe høstfarga, men e ikke den som springe rundt både i  skog  og på fjell bare for og finne "fin "dekor, nei her tar me da som e i gåasvstand og alle helst i hagen ja *ler*  eg e sååå late atte da halva kunne vore nok, men mulig eg tar meg ein kjøretur når da nerma seg jul då - for då må eg jo ha inn litt meire kongle og reinmose og litt sånn stasj og DET finnes ikke i hagen min vett du :p








Joda eg lika jo kongle og mose og andre høstblader  eg og , men gjerna då litt lenger uti november...eg vil gjerna holda litt igjen på sommarfargane endo ... blanda da litt da e jo sånn da e ute - sommar på dagen og høst på kvelden .... deiligt, lufto e jo bare sååå friske og når da e høst ...

denna gongen va da to lyststaka i glass med en liten Willow tree engel som fekk æren av og vera dekor på bordet her ... popcorn ga fin effekt oppå speilbrettet her og eg synes da va nok dekor sammen med litt blader og røde bær ... eg synes da fekk holda for denna gong....





No derimor skal eg rigga meg te i sofaen og strikka litt på et stort prosjekt eg holde på meg, samtidig som eg spekulerte litt på koss da hadde blitt vist eg strikka "høstfarga" pute... DET tror eg kunne vore stiligt i den lyse sofaen min her nemligt...tror eg må grubla fort på den ideen der,
...har du høst puter heima hos deg mon tro ??




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails