fredag 14. oktober 2016

Eg vant Eg vant






ja no e eg bare så lykkelig - eg ønskte meg hvite  rottingmøbla te hagestuo og eine dagen va da ei som la ut AKKURAT da settet eg ønska meg, eg satt og jakta med stoppeklokka på budrunden og fekk da  på sekunder 20.00   - haha, eg va lettare desperat, for etter ca 10 år med pallemøbla kjente eg at denna gruppo her bare MÅ eg ha og eg føle eg vant i lotto som fekk dei .... I am a happy girl today

Eg vant  - Eg vant .....

Litt dårlige mobilbilder på detta innlegget, men eg bare måtte jo foreviga detta kjekke øyeblikket umiddelbart må veta *ler*  ska ta litt finare bilder og legga ut seinare når eg har dekorert  da til akkurat sånn eg vil ha da....

Glassplato i bordet va knust, men der har eg ikke bestemt meg for om eg vil ha ny glassplate ELLER om eg skal legga nedi ei treplata og beisa i drivved beis  - hmmm, ka tror du kunne blitt fint der ?? No ligge da bare ei hvit plata eg hadde her oppå midlertidig då ...skal ikke vera sånn altså *smiler*





Setter består av ein 3 setra, ein 2 setar, ein stol og ein store  puff samt et hjørnebord og et salongbord ... og da e stort, eg va livredd når eg fekk da på døro her at da skulle bli for stort te hagestuo, me etter litt snuing og prøving så fant eg løysningen på da ..... trur eg *ler*






No skal eg snart ned og kjøpa inn litt nye pute og stasj og dekorera da med, no bare slang eg oppi da eg hadde på pallamøblane...ohhhh - eg e sååå happy, både for di eg fekk da brukt te ein kjekke pris OG fordi da va AKKURAT detta setter eg ønskete meg  ....






Så må eg sei at eg e KJEMPEGLAD for at snille Børje og Henrik og Espen henta da for meg i storbilen sin ... ja og Kenneth kom bak med pickup med resten ... for da va for mye te få inni storbilen og gitt - *storbil = kassavogn .... du hendelse , eg hadde aldri fått alt da på ein hengar nei ... Sånne gode venna skal man ta vare på :) TUUUUSEN TAKK gutta  - dåke e gull verd.






Hagustuo e i daglig bruk her hos oss, året rundt fordi den e tett for regn og vind og snø og ka da skulle vera, den ligge på baksio av huset så den ligge privat for innsyn også .... eg elske den ... da e egentlig et overbygg  på eine delen av terassen min så eg går rett ifra stuo og uti denna stuo her  - eg pleie dekorera den te både jul og høst vår og sommar i forskjellige farga og tema ... eg synes alle fortjene og ha ei sånne store utestova ...eg vett ikek ka eg hadde gjort uten den, den va faktisk ein av hovedgrunnane  te at eg valgte kjøpa akurat detta huset her også ...




Jahh - nå har eg vel skravvla hål i håve på dåke, så no skal eg gje fred fori dag *ler*  nå skal eg ned og handla enten glassplata eller treplate og beisa med drived..hmm.... valgets kvaler ...

Ønsker dere ein strååålandes fine dag i dag.



JUUHUU 

redigere litt eg då siden eg fekk tak i plank og laga med plata på både bordet, hjørnebordet samt  den store puffen så eg kan velga om eg vil ha bord eller puff utav den - så sånn ser da ut no  - hviteplater som eg beisa med drivved... likte da godt eg - nå ska eg laga hylle der ute i samme "stilen" 










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails