lørdag 8. oktober 2016

Helgekos og lyng






Det e lørdag og det er helg ...igjen ....  ja eg seie igjen, for eg må seie eg synes det går fort fremover dessa dagene  nå -  men det gjør ingen verdens ting, me har ei fine tid i møte og dagen blir ikke anna en det me gjør den te alikavel .... her e da meldt fint ver så langt eg kan se fremover, da e vakkert og da e sååå mye kjekkare en da uendelige regnet me har hatt stort dett heile sommaren her....

- men eg får jo litt dårlig sammvittighet då siden eg egentlig burde vore uti hagen og klargjort den for vinteren ...men offf, eg må sei da e et ork faktisk - eg lika meg aller helst der ute om sommaren eg då, ja ikke at me har hatt nåke sommar her i år då men alikavel, men eg skal ta meg sammen ...eg bare må da - einaste eg gjere der ute e og mata fiskane i dammen kvar dag .... hmm, snart på tide og ta dei inn for vinteren og no ...hmmm




I går tok eg turen ned på nye Rema  1000 som åpne her nede, dei hadde flytta fra et sted te et anna og denn nye butikken må eg sei eg blei imponert øve, du verden så stor og lekker den var  - og den store parkeringsplassen utanfor gjør vel te at eg komme te handla der igjen ette gammalt ... og eg hamstra sjømat i lausvekt må veta - eg eeelska sjømat og det at dei tilbyr da i lausevekt   -triks og mix sjøl va bare supersupert...


Dei solgte og lyng der nede - til kr 25,- pr stk - det synes ikke eg va gale pris på dei flotte plantane her nei, da va jo store fine friske lyngplanter i lilla og hvit,  og selvsagt hamstra eg med meg heim - lyng e vakkert, det er dekorativt og då spesielt sammen med epler og litt oransje lys synes eg.

I går va eg opptimist og sa eg skulle ut og traska og finna meg kongler og dill dall, men tror du eg fekk revo uta sofaen då ...pfff, eg sa da nederst i innlegget eg e ei latalorka - ahha - og da e eg vist for tio ...ei skikkelig latalorka faktisk ...  men i dag, i dag SKAL eg gjera da , eg skal ta på meg gode kle og traska avgårde ut i skogen, for kongle bare MÅ eg ha  - ja og litt store fine blader med sterke fine farga på .... skal ha da te dei planane eg har om litt rekved med lykter på som eg snakka om i går ....  eg har et spennande prosjekt på gang nemlig ....





Så skal eg ha meg ein runde i blogglandia, eg ser da e mindre blogga no en da va før - dei fleste er vel gått øve te instagram ...eg har da men eg må sei eg ikke heilt synes om da - da blir ikke heilt på sammen måten som gode gamle bloggane synes eg, men eg trur folk e meir og meir på mobilane fremfor pc ...e da mulig derfor dei finne instagram bedre en bloggverden ? 

Har du instagram - foretrekke du den framfor blogglandia ?



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails