torsdag 6. oktober 2016

Høstdekorerte hjortehorn






Heisann, så utrolig kjekkt og se at akkurat du valgte ta turen innom meg i dag,
nå kjente eg at eg fekk lyst te smila for no blei eg glad ...

Vett du ..siden du tok turen innom, så har eg utrolig lyst og visa akkurat deg litt om ka eg puttla på med her hos meg ein tidlig Torsdags morgen .... eg dekorere hjortahorn ... eg hadde nemlig to store fine hjortahorn som eg hadde malt hvite ein gang i tiden når eg brukte dei som lysekrone ... da va kjempefint det, men eg bytta som kjent totalt stil i heimen og ergo passet det ikke heilt inn sånn eg hadde tengt....




men hjortehornene va utrolig fine og dekorative så eg må sei eg sleit litt med og ta dei heilt ut av huset her, eg gjemte dei unna ei stund og i dag kom ideen fykandes - dekorer dei og lag dei om dei passa inn i heimen her  - dekorere med litt høst i dag,  så kan eg jo dekorera dei med jul når den tid kommer...hmm, og den kommer fort og eg kjenner eg e i julemodus allerede eg, men eg love holda da vekke fra bloggen enn så lenge ..hahhah






Eg fant nåken fine blanke lysglass som eg limte på hornet etter at eg hadde funnet balangsepungktet på hornet - så fant eg frem alskens høst dekor og anna dekor eg hadde liggande her ... så va da bare te setta seg ned og lima litt og få da heila te passa sammen, kjempekjekkt va det...eg lagde selvsagt fleire men dei kan eg visa ein anna gang - dessa eg lage skal eg nemlig ha med meg på månadsmarknaden på Hunses første helgo i november, både dessa og andre dekorative krumspring som eg puttla på med innimellom all strikkingen min ....



   
Dei va utrolig herlige når da va dunkelt i stuo her ...for  lysskinnet fra telyset ga meg ein nesten magisk høststeming, og jaaaa eg elska høsten ...den e så fargerik og vakker - den e magisk vist me bare vett og nyta den på rette måten  - eller rettare sagt,   bare man nyter den på SIN måte ...




Epler er høst og i hagen har eg et stort fint epletre, men da va så  mye vind som oprerte her med nesten storm i kasto for ei tid siden og den vinder høsta nesten alle eplene mine *tragisk*  men nåken har eg jo og i dag lure eg meg på om da ska bli lagd ei god og saftig høst eplekaka ...

Eg synes at det e på denna årstio at eplekakene smake best ...ikke bare pga eplene men og pga ver og vind synes eg.... eplekaka e høst og vinterkaka ..eller ka meine du ?

I dag e da Torsdag og i dag skal eg ned og få meg ein ny tattoovering - da blir då ein tattoo so betyr nåke faktisk, den betyr faktisk ALT !!!  Mulig eg blogga litt meir om da imåro - imellomtio kan du som e nyskjerrige gå inn her og lesa meir om da vist du vil - me e VELDIG stolte av dessa gutane våras her i bygdo - dette BØR alle få med seg, detta e ein verdensnyhet faktisk ... en verdensnyhet som redde liv !!!

meir om detta kan du lesa HER inne





men så trur eg att eg seie  på gjensyn enn så lenge, og velkommen tebake skjønne deg.

klem fra Nina Kanina *ler*



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails