mandag 10. desember 2012

Hipp hurraaaa for Babsy


Hurra for meg som fyller mitt år!
Ja, meg vil jeg gratulere!
Alle i ring omkring meg jeg står,
og se, nå vil jeg marsjere,
bukke, nikke, neie, snu meg omkring,
danse så for meg med hopp og sprett og spring,
ønske meg av hjertet alle gode ting
og si meg så, hva vil jeg mere? Gratulere!

og det var dagen bursdags sang til meg , nå var det mine bursdags gaver ...

Jeg har nemlig et aldri så lite ønske for dagen min i dag
alle nære og kjære venner og familie .....





Gi ditt bidrag her
jeg ønsker meg  ikke gaver, nei  jeg ønsker meg ... at du gir en liten slant i kjelen til Frelsesarmeen i år ... kjelene står rundt omkring i nesten hvert et kjøpesenter nå til jul ....  så ser du kjelen ... gi fra hjertet .... gi det du føler du ville gitt meg til min bursdag .... det finnes nemlig dem som trenger det så mye mer en det jeg gjør... tusen takk .... gjør du det, ja så er du min kjæreste venn :o)



Vær mot andre som du vil at andre skal være mot deg




Tusen takk for ditt bidrag



og




8 kommentarer:

  1. GRATULERA MED DAGE SKJØNNE NINA<3
    ØNSKE DITT SKAL JEG MED GLEDE OPPFYLLE!
    HÅPER DAGEN DIN BLIR SUPER FIN!!!
    KLEM ELI:))

    SvarSlett
  2. Heisann du.
    Gratulerer så mye med dagen, måtte den bli fantastisk. ;)
    Jeg hadde virkelig sansen for ønsket ditt.

    Kos deg masse.
    Hilsen Eline. ;)

    SvarSlett
  3. Gratulerer med dagen:) Flott ønske som jeg håper mange følger:)

    Klem fra Elise

    SvarSlett
  4. Hei Babsy. Gratulerer så mye med dagen,Ønsket ditt er oppfylt og det var med glede jeg gjorde det. mange klemmer fra Alfhild.

    SvarSlett
  5. det varmer mitt hjerte og lese hilsen fra deg i dag <3 det varmer , tusen takk for at du er du :)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails