mandag 29. oktober 2012

roser er røde


Joda, det er røde små roser ala julepynt du ser oppi denne sink potten min og det såååå lenge føre jul liksom ..ehh har jeg blitt gal *ler* neida...det er faktisk noen gamle bilder jeg hadde og fant ut at den sink potten er vekke...*panikk*



og den var jeg jo sååå glad i , hvor kan jeg ha gjort av den ? kan jo være at jeg har lagt den i julepynten da men kan ike forstå det, for den er jo ikke akkurat jul den da... huff...kjenner panikken brer seg ...men jeg  pleier jo pakke vekk ting i esker da,  for så og ta det frem igjen på et senere tidspungt, men denne potten er og blir borte gitt...




nå har jeg jo ikke stått på hodet i de haugevis av jule eskene mine da og finner jeg den der så blir jeg ufattelig glad, om ikke så får jeg hjertestans ...ja vet du hva... til mer jeg ser på bildene til mer savner jeg den ...argh ... har du hatt det sånn, at du plutselig ser på gamle bilder og tenker : hvor er den , eller hvor ble det av det der liksom ??







2 kommentarer:

  1. LOL LIGGER SIKKERT I JULEPYNTEN!
    ELLER SÅ HAR VI KANSE I JULEPYNTEN PÅ JOBB:)
    FINE KVELD TIL DEG NINA:)

    SvarSlett
  2. Håper du finn igjen zinkpotten, for den var fiiin !
    Det skal bli spennande å sjå kva du lagar i det forrige innlegget :)

    Fin dag !
    Anne-Mari

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails