mandag 29. oktober 2012

Du verden


Ja nå kan man jo gruble på hva jeg har funnet på denne gangen ... hmm, kom over noe flott på en side på nettet og tenkte med en gang at dette, ja dette vil jeg rpøve meg på jeg også .... føyk ned og handlet inn en stor vanndunk og 3 pakker med middags plast skjeer ..... her skal det produseres ja *smiler lurt.....






jeg fant frem et skapell og kuttet bunnen av vanndunken ... og den var tykk så det gikk jo som det måtte gå det da.....




en aldri så liten yrkes skade gitt *ler* men ikke verre en at je plasterer det sammen med en gang , fordelen med og skjære seg på en skapell er at snittet blir så rent at det gror nesten med en gang du lapper det sammen igjen ;) 



men hvertfall ..... skjeene er klippet over og bunnen er fjernet i den store vanndunken .... limpsitolen er lagt på varming så nå er det bare og starte på prosjektet gitt.... hva det skal bli får du se i blogginlegget mitt imorgen :)))

Har du noen anelse om hva det skal bli ?








1 kommentar:

  1. Dette så morsomt ut, jeg er veldig spent på hva det er du skal lage nå:)

    Ha en fin dag videre, klem fra Elise:)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails