lørdag 27. oktober 2012

forskjellige stiler



ja jeg har grublet litt på det der ...det finnes jo så ufattelig mange stilarter.... og er det sånn an det finnes trendsettere som legger skeen i hånden på oss uten at vi vet det, eller er det faktisk vi selv som velger den ut ?? Jeg tror nemlig at vi blir litt mer påvirket av det utenifra en det vi faktisk vil innrømme jeg da men ....




selv så kjører jeg en stil som ikke har noen navn så jeg vet om , er vel en sirlig blanding av hjemmelaget, og gjenbruk ...hvitt og romantisk ispedd litt chabby chic  ...ha ha ...ga vel ikke noe særlig mening det der nei ...har min helt egen stil vil jeg tro, jeg innreder med det som jeg liker av store ting og så selvsagt sper jeg på med de lekkre tingene man finner i interiørbutikkene ... men dog bare de jeg liker.... er for eksempel ikke på den nymoderne retro eller industrielle stilen og jeg liker overhode ikke noe av de teak greiene eller skapene i stål og alt det der nye...nehh ... *risterpåhodet*  , er fint hos dem som har det spnn ,men ikke hos meg da....





men jeg kan gjerne blande inn de litt nymoderne småtingene som de lekkre koppene fra Mugtail eller puter med stjerner osv.  hvordan blander du ?? Vil du ha helheten av og ha alt likt eller blander du utifra hva du selv liker ??  er du opphengt i og følge trenden eller ditt eget hode ??




jau, jau ... jeg graver og spør ...ha ha ...men ma blir jo faktisk litt nyskjerringe av og til vet du *smiler*




1 kommentar:

  1. Eg er jo veldig glad i retro, men samstundes så finnest det jo andre fine ting her i verden og. :) Så da er nok litt mix her hjå meg ja.

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails