fredag 29. oktober 2010

Julemessen på Halsnøy 6 november



ja jeg tenkte jeg skulle vise litt av innholdet i de store kassene jeg skal ha med meg til julemessen på Halsnøy nå den 6 november..... Jeg har brukt nesten hele året  til og produsere endel nytt for og ha med og tilby til de som måtte like noe av det jeg lager  - prisene blir vi helt sikkert eninge om ...

I år går jeg helt inn for gjenbruk av gamle søte saker jeg har dekorert eller fikset på , jeg synes vi kaster alt for mye her i landet .... så gjenbruk det brenner jeg for !!


Jeg har i år med meg mange puter i nostalgisk stil, noen på 40 x40 cm og noen på 60x60 cm, Disse putene selger jeg med inniputer !! ... og her ser du bilde av noen av dem .... 



Jeg har med meg søte bilder som er printet ut på lerret som er satt i små søte rammer, her kommer jeg selvsagt med mange i hvite rammer også .... må bare tørke etter sprayingen først .... ja for dette er rammer jeg har kjøpt på loppiser og pusset og sprayet selv i etterkant.... bilder kommer nok :o)



Jeg har med meg noen kubbelys som jeg har strøket servietter på, det sitter talg utenfor servietten så disse kan du fint brenne .... men de gjør seg nok best som dekor... synes ikke du også det ?





jeg har virkelig brukt fantasien i år når det gjelder gjenbruk, så jeg har med meg noen lysestaker laget av noen gamle sandkakeformer .... dette passer utrolig fint inn i hvert et nostalgisk hjem :o)




 Så har jeg funnet mange fine gammeldagse papirdukker som jeg har tatt ut på litt tykk papp, dette var jo en hit da vi var små, så hvorfor ikke presentere dem for små piker i år 2010 også :o)



masse masse nostalgiske vimpler er selvsagt med på lasset ..... i alle fasonger og varianter, og ønsker du eget motiv så lager jeg gjerne det på bestilling ....



og det samme med julestrømpene mine, vil du ha eget motiv på dem, mulig av dine barn / barnebarn så lager jeg selvsagt det på bestilling :o)




og utover dette så har jeg med meg haugevis av kasser med masse masse gøyale og praktiske ting og tang, så kom på messen om du er interessert i og handle litt julegaver ;o)

såhh , hvorfor laget jeg dette innlegget ? 

Fordi det faktisk er utrolig mange hyggelige bekjente som ønsket og se hva jeg tok med meg over i år ... og det synes jeg var så koselig og få høre, at jeg synes at de skulle få se litt av det ,før de tar valget og dra hele veien til Halsnøy  :o)))




Ønsker dere en strålende dag alle sammen :o)
Jeg setter også kjempestor pris på en hyggelig kommentar min venn.

Klem fra Babsy


8 kommentarer:

  1. Utrolig mye fint du har laget! Jeg er helt enig med deg, vi kaster alt for mye i dag. Gjenbruk er moro og nyttig. Og til hobbybruk har vi virkelig alle muligheter til å benytte oss av gjenbruk :)

    SvarSlett
  2. WOW!!!
    Jge er målløs, så masse lekkert! For en produksjon! Dette kommer til å gå unna på messen :) Litt lang reise for min del, men høres veldig kos ut..

    Du er bare superflink!

    Morro å lese mer om deg under her -og se bilder :)

    Ønsker deg en flott fredag og god helg!

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  3. Imponert over hva du kan.
    :)) Putene,lysene alt
    bare kjempelekkert. :)
    Lykke til på messen.
    Hadde jeg bare bodd
    nærmere.
    Klem Mette.

    SvarSlett
  4. Utrolig så mye fint du lager, du kommer nok til å selge som bare det. Lykke til på messen♥

    SvarSlett
  5. Så mye lekkert du lager!!! Flinka :)

    Håper helgen blir bra....
    *klemmer*

    SvarSlett
  6. No har eg endeleg lagt deg inn på blogglista vår kjære Kvinnheringen.

    SvarSlett
  7. Heisann...
    Jøss...så mye fint du har laget...Lekkert...

    Ha en super dag og uke...

    SvarSlett
  8. Her var det fristende mye fint gitt. Lekkert!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails