mandag 14. juni 2010

Trommel ble til blomsterbed

Ja endelig fikk jeg fatt i en slik trommel jeg også  - den sto nesten og venter på meg utenfor jobben en dag og dermed var det og få organisert hvordan jeg skulle få den hjem for så i full fart og montere den som blomsterbed.... tålmodighet ... nehh ... ikke her hos meg hvertfall ..... *ler*

Ideen til dette fant jeg ute hos min gode veninne Grete R med bloggen Fargeheimen en dag jeg var på kaffebeslk der ute :o) Planen er og finne enda flere trommler og lage bord med stoler også, men de er nok ikke så ufattelig lett og få tak på disse her, og enda mindre lette og få inn i bilen og dra med seg hjem *puste-pese*  


Her har jeg plantet en del av den store fine Løyntnasnhjerte busken min, tror den kan bli utrolig fin oppi der etterhvert .... så har jeg selvsagt plantet noen nydelige liljer innimellom da.... ja for det tar tid og få busken stor vet jeg ;o)





Så har jeg brukt halve i går og hele i dag på og høytrykk spyle brosteinen i tunet utenfor her ....*dåne*  DET var mye det ... og tungt arbeid og puttlete arbeid og .... hmm, ja i det hele tatt .....  MEN, resultatet er jeg strålende fornlyde med .... helt rent for både sand, mose og løvetann ...






Minner også om min Give away- kjempekjekt om  du vil melde deg på :o)
 

Jeg setter også kjempestor pris på en hyggelig kommentar min venn.

Klem fra Babsy

9 kommentarer:

  1. Ble råstilig,jeg tror jeg må herme må skaffe meg en sånn jeg og. :)Klem,og takk for flott tips.

    SvarSlett
  2. Hei.
    Jeg er også på jakt etter slike, men har funnet ut at det er pant på de:( Prøver å overtale elektrikeren borti gata her til å gi bort en til meg...har også sagt at jeg kan betale panten, men han er så treig:(
    Fint er det uansett!!!
    Ha en flott dag.
    Hilsen Gro-Beate

    SvarSlett
  3. Nede hjå IntoElektro står det tomme tromler.
    Snakk med Tore så får du dei sikkert. :)

    Vart fint med din trommel, men du har ikkje behandla din?
    Eg har nett fått laga til dukkevogga som urtehage. :)

    SvarSlett
  4. nehh, ikke behandlet den .... enda .... tidens tann skal få lage fin patina på den først - liker det best slik jeg vet du ;o) Dukkevugge som urtehage... du verden ... blogg det da ..... ble spente jeg nå :O)

    SvarSlett
  5. Så flott det ble.
    Akk, den som hadde hatt noen av de tromlene.
    Ønsker deg en fin mandagskveld.
    Klem fra Mio

    SvarSlett
  6. Det ble kjempefint når du plantet i denne ☺ Skulle gjerne hatt en slik i hagen jeg også ♥
    Mannen min jobber i datterselskapet til Kraftlaget, så det må da kunne ordne seg med en trommel da vel?

    Ønsker deg en fin kveld.

    Klem fra fru Strøm

    SvarSlett
  7. Du kan jammen meg MYE du Babsy!! Det er SÅÅÅ gøy å følge med å se! KOS deg og NYYYT ferien!

    Go`klem fra Vibbedille ;))

    SvarSlett
  8. Hei! Hadde nesten forventa at du skulle hatt den kvit malt, men det blir spennande å sjå når det veks til. Det er nok pant på de, skal undersøke i morgen på arbeid kor mye det er og om de har inne.....Det er forskjellige str på disse så du må ha små til stoler og ei stor til bord....

    SvarSlett
  9. Hei Bansy..
    Dette må jeg jo bare si var et annerledes og flott gjenbruk av en trommel..
    God idè :)
    Ha en fin kveld.
    :)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails