fredag 25. juni 2010

laget noen nye vimpler for salg...


ja så har jeg funnet enda en plass hvor det bare måtte bli en wallstickers her hos meg, over buen inn til kjøkkenet bare måtte denne home sweet home være.... det finnes to inngangner til kjøkkenet mitt,  så på den andre må jeg også finne en smart tekst til  ... er det noen gode forslag og få der ute mon tro ?




Ellers har jeg fått sydd tre nye vimpler i går, ja for det kom regn her hos oss vet du, men bare til imorgen ...da er det lovet strålende sol igjen... men jeg har nå hatt sol i hele ferien min frem til nå, så jeg skal være strålende fornøyde med det ja....  ikke ofte jeg er så heldig ser du ... 

Vimplene kan som før bestilles gjennom en  mail til meg !!  
Kommenter gjerne i innlegget under her også om du er innteressert !




Det finnes tre forskjellige denne gangen , en med bare nostalgiske damer i hvitt bommulslerret ! En med annehver harmony tekst og romantisk dame , et tynt og nydelig søtt stoff  og så er det en i bare dette tynne romantisk damestoffet  -  Prisen er som før 250,- innkludert  porto :o)





Ønsker dere en strålende dag alle sammen :o)
Jeg setter også kjempestor pris på en hyggelig kommentar min venn.

Klem fra Babsy

3 kommentarer:

  1. Kjempefine vimpler,flink du er. Forslag til veggord må bli "Bon apetitt" ettersom at det er på kjøkken .:)Klem.

    SvarSlett
  2. Jeg glemte 2 p`er i appetitt. ;)

    SvarSlett
  3. Hei..
    Du er jammen dyktig på disse vimplene :)
    Ha en fin helg videre!
    Mitt forslag er feks: "The kitchen is the heart of the home"

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails