søndag 6. juni 2010

En delige sommerdag i Babsys hjem ...


Vi bare later oss og nyter sommerdagene her , jeg rydder og luker i de xxx antall bedene jeg har og nyter og se hvor det spretter frem i alle slags nydelige farger og fasonger.... joda vet at alle blogger om blomster og hage for tiden , men er det rart da... det er jo bare så nydelig fint.... så har vi jo ventet en hel mørk lang og ikke minst snøtung vinter på nettopp denne herlige sommerhage gleden...sukk ... livet er herlig dere......




Mannen og minste sønnen kastet seg over og beise treassen vi la ned litt tidligere  i mai .... hmmm, denne fargen ser mistenkelig rød ut på bildet synes jeg ... men den er faktisk litt mørk brun når den tørker og det passer fint sammen med området rundt her :o) Gleder meg så masse til det tørker skikkelig ...for da kan jeg starte på og  dandere mine nye "gamle" kasser og urner rundtomkring :o)




Og du ...Kjmepestore var gleden da min tante Heidi ringte meg på jobben ene dagen, hun sto i en bruktbutikk i by`n og hadde kommet over tre  utgaver av Mitt skattkammer ..... og det var utrolig nok noen av de jeg manglet .... og snille som hun er kjøpte hun dem med sg og kom på døren og leverte dem ::. tusen takk tante Heidi du e kjempesnille - men det vet du vel ;o) 

Jeg mangler fortsatt noen av dem så om du plumpser over noen så ta gjerne kontakt med meg :o)
Jeg bare MÅ ha den komplett så jeg får lest i den sammen med barnebarnet mitt når hun er her , vil gi henne samme gleden over dem som det jeg hadde da jeg var liten :o) 



Har du noen gamle bøker du samler på og som du har barndomsminner fra ?


Jeg setter kjempestor pris på en hyggelig kommentar min venn.

Klem fra Babsy

5 kommentarer:

  1. Farge, rød ?? ka skjer, ikkej kvitt ? hehe ;) gleder meg til og komme heim en tur :) christina

    SvarSlett
  2. Jeg synes det er like koselig hver gang det blogges om hage og blomster =) Så gøy at du fikk noen av de bøkene du mangleet i serien. Jeg har gode minner fra bøkene "Huset på prærien" som farmor kjøpte til oss. Men bøkene har forsvunnet et sted på veien og jeg vet ikke hvor...men minnene har jeg jo enda =)

    SvarSlett
  3. Herlig med sånne dager da man føler at man nyter finværet samtidig som man får gjort noe fornuftig. Liker godt å se flotte hagebilder jeg, så bare fortsett å gi oss fine bilder fra hagen din ♥

    Så flott at du fant bøker du manglet, husker disse fra barndommen jeg også ☺
    Klem fra fru Strøm

    SvarSlett
  4. Har endelig litt tid til å ta en liten bloggerunde, så derfor vil jeg takke for hyggelig kommentar i bloggen min ;-)
    Supert at du vil være med på min give away og ikke minst følge meg videre! Det setter jeg STOR pris på!!!

    Klem Karianne

    SvarSlett
  5. åå,husker disse bøkene,jeg også..Enda jeg bare er snart midten av 20-åra.. Mamma hadde de vel og merke i en annen farge da(kanskje en eldre versjon?hvem vet).

    Kjempefin blogg du har! Takk for titten!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails