torsdag 14. mars 2013

jeg vant - jeg vant



Jaaaaaa, jeg vant jeg vant .... og når jeg endelig skulle vinne så var dette valget av wallstickers bare sååå perkeft for matglade meg *ler* ...er sånn jeg if I see food I eat it *lerendamer*

Det har gått og går en konkuranse på FB for tiden som styres av happylines, de trekker ut en heldig vinner hver dag nesten som kan vinne flotte kvalitets wallstickers, og ja jeg sier kvalitet, har likt wallstickers i åresvis og jeg blir aldri lei dem og da kjøper jeg de hos dem :)  Gode stickers i kraftig kvalitet som lett henges på veggen, som tåler vask og selvsagt er hyggelig betjening og god servise med på at jeg velger og handle hos dem :) Så hva venter du på ....whoop- whoop ... løp og kjøp ... du vil ikke angre :)

på FB finner du dem om du søker på HAPPYLINES  , der inne trykker liker og vær med på de herlige trekningene av dissestickersene, og ja de trekker faktisk ut vinnere, kan jeg gå god for , fordi jeg var en av dem <3 br="">

På nettet finner du den herlige nettbutikken deres  her  inne :)


Hva er wallstickers ?

Happylines designer og lager selvklebende, avtagbare klistremerker, populært kalt wallstickers. De er laget av meget tynn vinyl og kan festes på alle typer glatte overflater, som:
• Vegg • Lerret • Speil • Vindu
• Gulv • Tak • Flis • Interiør
• Bil • Båt • Dører • Postkassen
Det er et solid materiale og kan vaskes med vann og såpe. De sitter godt men kan med enkelhet fjernes igjen uten at det etterlater seg spor.




De har et utrolig stort utvalg og velge mellom :

Barn - Wall stickers til barn og barnlige voksene. Fra morsomme figurer til dekorative objekter

Boligen - Noe til alle rommene i huset.

Veggord - Tekst og bokstaver. Dikt og ordtak.

Valgfritt Design - Her kan du lage dine helt egen wall stickers. Fra barnet ditt til bestemors stikkemønster.

Firma - Nå kan alle bedrifter utsmykkes! Både kafeer, barer, butikker, barnehager og kontorer.






og enda bedre , finner du ikke en du vil ha så lager de faktisk ditt helt eget design for deg , bare og ta kontakt med dem her  inne :))









1 kommentar:

  1. GRATULERER NINA SÅ GØY
    ØNSKER DEG EN FIN KVELD
    HER ER FORMEN FREMDELSE IKKJE PÅ TOPP...
    KLEM ELI:)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails