onsdag 13. mars 2013

Dåp



Den 10.03.2013 ble mitt lille barnebarn prins Nicklas døpt i verdens nydligeste kirke, den finner man på Voss :) Han fikk navnet Nicklas Ygre Skorve og er verdens herligeste lille skatt, og storesøster prinsesse Nina Alexandra er bare såååstolt av lille broren sin.

Det var en fantastisk flott dåp og både stemningen , maten og atmosfæren var nært sagt himmels .... Er bare såååå stolte av min datter Christina og svigersønn Øystein som stelte det hele istand :)




 En store fine prins som er lik på både mammen og pappen sin og som smiler hele tiden, og nett nå er han starte og le høgt også, noe som mormor Babsy synes var utrolig gøy .... og klart man har det på film, men det kommer ikke i bloggen nei ;)




Stort sett er det mormor Babsy som står bak alle bildene da siden hun liker og leke hobby paparazzi til tider *smiler* men et bilde av meg og prinsen ble det da tatt ja ...joda noen fler sikkert men de vil jeg ha for meg selv  *smiler*


Dåpskjoeln laget jeg til min sønn patrick da han var liten, laget maken til Nina Alexandra men siden hennes var rosa så valgte man og bruke denne til lille prinsen siden den alikevel var blå og siden de er helt like :)) Sydd av engelske blonder, og den er åpen bak så man faktisk kan holde dåpsbarnet under kjolen og alikwevel få den til og henge fint over og nedover på femsiden ;) ...det synes jeg var litt smart.... for hvem har vel ikke bært dåpsbarn som liksom er kjempeglatte fordi underkjolen sklir  *nikker*





Min fiiine lille prins Nicklas




3 kommentarer:

  1. Heia Babsy.Gratulerer så mye med dåpsbarnet.Og så nydelige bilder av dere,Heldige er barnebarn og barn som har en så snill og god mormor og mor.Sender deg mange gode klemmer. hilsen fra Alfhild i Trøndelag.

    SvarSlett
  2. Åååå, for ein herlig gut Babsy:). Så skjønn:)
    Gratulera så mykje som mormor:).
    Nydelige bilder:)
    Fin onsdag til deg:)
    Klems Evelyn:)

    SvarSlett
  3. SÅÅÅÅ HERLIGE BILDER
    SKJØNNE PRINSEN
    KLEM ELI:)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails