tirsdag 12. mars 2013

herlig benk


ååååå, nå bare satt jeg herog studerte i de nye sommerkatalogene fra min favorittlevernadør for tiden  som da er : Lisbeth dahl  ... og der dukket denne herligheten opp ...og den bare falt jeg pladask for, se så herlig an var da dere....*drømme-drømme*  personlig så hadde jeg ville hatt hvite ben på den damen dekoren var rett og slett bedårende..... lurer på om denne havner i hagen min nå til sommeren, det er sinnsykt stor tjangs for det ja :))




hmm, og her sitte jge i dag og titter i kataloger og drømmer meg vekk ...ja for ute i dag var det snø !! Du verden, spøkte litt med at snøen fulgte etter bilen vår fra Voss i helgen .... ja for her har det jo vært rene skjære våren i uuukesvis nå .... så dette var ikke så veeeeldig flatterende nei *risterpåhodet*

men ...får se på det som om vinteren har lat inn sine siste nådestøt før våren kommer for fult, jahh..noen dager med snø klarer man selvsagt, man venter jo ikke for gjeves om man venter på noe godt ;)












Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails