torsdag 10. januar 2013

Ligtbulps



Vi har noen søte lyskuler nede på jobben ...Lisbeth dahl som fører dem ... men jeg klarer ikke bestemme meg for om jeg skal ha dem eller ei .... for saken er at jeg grubler på om dette er litt julette eller ikke ?? De er jo lilla og røde og rosa lignende farger på så ...hmm ... litt farge er jo koselig det men er de litt sånn typsik jul liksom ?? Hva mener du ?  Vi skal snart ta inn happylight lenker da men ettersom det er stor forespørsel så står vi på venteliste enda gitt.... TTT ...ting tar tid *ler* 

Men helt klart at en hvit frostig lenke står på min må ha det, bare må ha det liste *smiler*




I dag tenker jeg og bruke fridagen min på og rydde hobbyrommet, du verden ...serut som en bombe har gått av der inne, ja du vet man styrer på og lager og kreerer både klipp og lim og sy og dill og dall sammen med barna og ingen gidder vel bruke dyrebar tid på og rydde alt oppigjen i julen vel ... *fnis*

Så da får jeg vel bare kaste meg på det...og mulig det blir så koselig at jeg får noen nye spennede hobbyideer også når jeg først er der inne, pleier ofte det jeg :))



3 kommentarer:

  1. Får du fargane på den lenka til å passe inn hjå deg blir det jo knallfint. Er jo IKKJE såååå julete då. :)

    SvarSlett
  2. Hei.
    Synes du skal gjøre det som passer deg. Rødt og rosa er fint uansett når det er på året, men jeg skjønner at det henger igjen litt jul på denne tiden. Jeg har bestilt lys fra her: http://www.etsy.com/shop/cottonlight?ref=seller_info_count
    Billig og etter hva jeg hører bra også:) Kan hende de kommer i posten til meg i dag;)
    Ha en fin helg:)

    SvarSlett
  3. jeg syns de er litt julete.... hadde de vert i andre farge, så skulle jeg ikke sagt noe... happylights... trege asså... vet om ei som har ventet i 3 mnd på en bestilling... :( dårlig...

    Klems Diana

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails