søndag 13. januar 2013

før og etter



Fikk meg et flott vitrineskap ene dagen av noen gode venner ( tuuusen takk Kim Åge og Nelly ) men det var som du da ser trehvitt og med kobber detaljer på handtakene , hmm... så dette kastet jeg meg ovoer  så fort jeg fikk en mulighet....og det ble da i går kveld...natt ...he he ...timene gikk de vet du ... tre strøk måtte til før det ble fint nok synes jeg ... Og du verden så lykkelig jeg er over det ferdige resultatet .... Sto lenge og vurderte om jeg ville ha det hvitt eller isblått eller grått .... hmm, valgets kvaler... men valget falt til sist på :

Butinox silkamatt interiørmaling kalkgrå med kode nr : 2903-Y30R 10342



ps: ser du vår lille nye pusekatt som har sneket seg inni skapet til fortgrafering *tii hii*



Nydelige fugler som jeg kjøpte nede på jobben min ....utrolig lekkre med lys i , var vel til jul da men klarte ikke pakke dem vekk ...hehe.... de fikk flytte inn som lyslenke på reolen her... ja for det var sååå nydelig fint med det hvite på det grå ....



 og taaa daaaa.... slik ble skapen ferdig malt i den nydelige kalkgrå fargen ...var ikke den bare lekker da dere ?? Står seg utrolig fint mot de hvite veggene her ...ohh, jeg er såååå glad for at det ble denne fargen og nå er det selvsagt flere ting her i huset som står i fare for og få seg noen strøk med denne ja ;)



likte at det var lys i den, er i alle hyllene da men må vist få kjøpt meg slike pittesmå lyspærer, hadde bare to stykker liggende her i huset gitt ;)




på de nederste skuffene kjøpte jeg med meg hjem fra jobben to søte wallstickers .... synes det passet så godt på skuffene, kaaan jo hende atte det tilfeldigvis er noen  små hemmligheter som befinner seg inni der vet du *smiler*











14 kommentarer:

  1. så lekker den ble, kjempefin farge:)))) hilsen lene

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Lene, ja den fargen falt jeg helt for , blir nok malt mer i den skal du se :))

      Slett
  2. kjempe fint blei da, den fargen e bare drit fin.... ståve veggen... kjøkkenveggen... og no loftståvo e i denna fargen... ler... :) den e jo sååå fin... så plutselig blei an øvealt... lol... :) e jo sååå fin t kvitt, svart og råsa :)

    klems...

    SvarSlett
    Svar
    1. Ha ha , ja der ser du ... nydelig fine farge og samme her Diana...maler litt overalt med den nå ...an var jo bare såååå fine og behagelig den fargen der :)))

      Slett
  3. Så fint det ble :)
    Og utrolig fint pyntet !!
    Hvor jobber du ? Fine ting du har tatt med deg hjem fra jobben :)))
    Utrolig fint med grått til helt lyse vegger !!

    Klem Heidi

    SvarSlett
    Svar
    1. Heisann, Tusen takk for det :)) Jeg jobber på en interiørbutikk her nede som heter Baronessa, den er privateigd og vi fører alt av kjente merker .... så det har en tendens til at jeg kjøper med meg endel saker og ting hjem ja *ler*

      Slett
  4. Kjempefint ble det! Elsker slike før og etter innlegg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, ja jeg også elsker slike før og etter... får liksom sett mer da en bare om man legger inn bilder av hvordan det ble ferdig :)))

      Slett
  5. Kjempefin farge!! Fargekode notert :)

    Wenche V

    SvarSlett
  6. Så lekkert det ble! Jeg snikleser i bloggen din, men tror ikke jeg har kommentert før? Et så lekkert skap fortjener en kommentar. Nydelig farge!

    Jeg har lyst til å male tv benken og vitrineskapet her, men er så usikker på hvordan jeg bør gjøre det. Pusse, vaske, grunne, male?

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails