lørdag 5. januar 2013

happy new year




ja da looover jeg at mine juleblogginger er 100 % over for denne gang , er sikkert ikke bare meg som er møkka lei av det nå ...hmm, men nyttår dere....må jo mimre litt over året som gikk ...og det gikk sort også gitt.... tenk da, i januar i fjor ( på denne tiden ) satt jeg midt i samlivsbrudd og leilighetskjøp og i det hele tatt...*grøsser* men nåp , nå er alt glemt og jeg STORKOSER meg her jeg sitter ...mmm...



Nyyydelig hagedam med over 30 koier fikk jeg også laget meg i sommer .... stor fine hage som jeg har så gleder jeg meg allerede til og ta fatt på årets sommerplanlegging der ute.... og første sommerferien på over 13 år tok meg og minsten min Patrick og elste datteren min Christinaog hennes datter Nina Alexandra og  lillesøsteren til Stina - Ina Margrethe , en ukes totsal feire i Sverige i Skara sommerland.... deilig var det, man behøver tydligvis ikke forsvinne sååå langt vekk for og ha det fint sammen på ferie vet jeg ...


og er man singel og sand så var det selvsagt plass for endel festligheter som skåneviksfewstivalen *ler* og Festidalen mm. ...skal IKKE gå nærmere innpå dem her nei *ler nervøst*  ha ha ha .... noen hemligheter må man da ha vet jeg ....

Så ble jeg tante igjen til en liten gutt i høst ..Emil heter han og er pappen sin oppav dage... så skjønne og god at han er til og spise opp .... 


MEN, MYE mer glede hadde jeg i vente vet du,  for rett før jul nå så ble jeg bestmor igjen til en liten ( stor) gutt ... prins Nicklas .... fødd 04.12.12 ...og min kjære prinsesse Nina Alexandra ble en stolte storesøster <3 br="br">
Da var det og pakke sekken og ta turen til Voss ( hvor de bor nå ) og han er bare sååå nydelig fine, jeg er såååå stolte .... og tenk så begavet man er når man har to så nydelige barnebarn ...* jeg elsker dem *



ja 2012 var et herlig år for meg ...og nå bare håper jeg at 2013 vil bringe oss like mye lykkeog glede <3 br="br">










2 kommentarer:

  1. Ah, flotte, selvstendige kvinner, er de tøffeste i hele verden <3 Så gratulerer med et fabelaktig år, og jeg ønsker deg lykke og glede, og flere festivaler (haha) i det nye året...
    Og ikke minst, gratulerer med nytt barnebarn - Snakk om julegave da :)

    *mange nyttårsklemmer*

    SvarSlett
  2. Hei:) hørtes ut som ett hærlig år:):) ja vi kvinner pleier og reise oss og bli sterke etter brudd, og du virker til og nyte livet til det fulle nå:);) Bra det;):)
    Gratulere som bestemor igjen:):):)
    kos deg masse ikveld:)
    klem fra Linn

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails