mandag 5. mars 2012

tannlegeskrekk



og jeg har overlevd et besøk hos tannlegen i dag , og jeg innrømmer at jeg nok er en av landets største pingler når det gjelder tannlegen ..... *grøss* men jeg knakk en jeksel, så det var liksom ingen andre muligheter en og ta den turen i dag , enten jeg ville eller ei... men vet du hva...jeg lever jo enda og enda bedre...jeg bestilte tom . en ny time til sjekk av en annen tann helt frivillig...joda ...må være solen og det flotte vår været som har gjort meg tøff i trynet gitt *ler*


 Men jeg grublet nå litt på det , hva er jeg egentlig redd for ... smerter ?? hmm, man får jo bedøvelse ... Sprøyter ?? hmm,  sprøyter er jeg jo ikke redd .... hmm,  lydene ... well man kan jo ha musikk på ørene ..hmm ...  men det jeg vet jeg ikke liker hos tannlegen det er den grusomme surkle tingen man må ha i munnen for og suge opp .... argh...den klarer jeg bare ikke og dermed slapp jeg unna den i dag og dermed gikk det jo så flott at jeg tom . bestille meg enda en time... hmm, så tannlege skrekk... har jeg egentlig det ??




Tror det sitter i fra barndommen av hvor man her i bygda hadde en skikkelig trassig og sint  tannlege som var kjent for og være røff i behandlingen .... tror det var da jeg ble litt skremt jeg altså .... hmm ... eller har man bare hørt på andre og liksom bare fått det for seg at man er redd tannlegen ... grubler litt her jeg sitter...for jeg kan jo ikke svare helt sikkert på hva det er jeg er redd for egentlig ...


Har du tannlege skrekk ?? Hvordan "overlever" du ditt tannlegebesøk ??





nei , nok grubling  .. nå må jeg male/ dekorere  påske egg ... har over 24 bestillinger inne allerede,  så her må det jobbes gitt.... men du , jeg ønsker deg en skikkelig flott Mandag i dag :)))

klem fra Babsy





8 kommentarer:

  1. Huff. hadde samme problem jeg også, men hva gjør man - jeg gikk tannlegesekretæren for å få bukt med tannlegeskrekken - å det funka...for meg...

    SvarSlett
  2. Jeg har en utrolig søt og flink tannlege, så det hjelper godt. Har nok ikke tannlegeskrekk, men det er jo ikke akkurat noe jeg gleder meg til heller...Skal forresten snart bestille time jeg også, ble minnet på det nå.

    SvarSlett
  3. hei,
    så fint det gikk greit. ikke det jeg liker best heller, men med hyggelig tannlege går det greit... det er disse ekle erfaringene vi ofte drar med osss. må bytte ut de minnene med gode erfaringer.
    lykke til med neste besøk.
    går bra det og!
    og ha en fin dag,

    varm klem TOVE

    SvarSlett
  4. Jeg har jo bare reprodusert disse nydelige etikettene, så jeg kan ikke ta æren for det akkurat! Men koselig at du synes de er fine uansett. Heldigvis slapp katten unna, hehe. Jeg tror ikke den hadde hatt så veldig sansen for å bli pyntet med etiketter =)

    SvarSlett
  5. hei på deg. føler med deg,men som du sa så overlevde du.jeg gruer slik for tannlegen at jeg hverken sover eller spiser i forkant av dagen,grøss. men min tannlege setter av ekstra tid, og lar meg bestemme farten,det er godt for meg det. har time 14 mars dobbel grøss.ha en nydelig dag videre.i dag har været i trøndelag vært nydelig. klem

    SvarSlett
  6. Så godt at det er gjort da!!! Når jeg gruer meg til noe tenker jeg alltid: om 1 time er det over, eller hvor lenge det blir da... :). Prøver å finne noe å glede meg over som kommer etter:).

    Ellers har mellomsten hos meg vært hos tannlegen i dag så jeg har også tannlege-innlegg i kveld :). Ha en fin kveld videre.

    SvarSlett
  7. Jeg er som deg, liker heller ikke tannlegebesøkene!!! Huff... Men det er jo litt greit å få tatt en sjekk og da! :)

    Bra heldig som er ferdig med det.. jeg skal på Fredag!
    Klemmer

    SvarSlett
  8. uæææ, jeg kjente jeg grøssa da du skrev at du hadde knekt jekselen din! uff.... godt det gikk bra!
    Jeg er IKKE glad i tannlegen, nei.. men som du sier: hva er det jeg er redd for?? Tror det er bedøvelsen... den er fy så innihampen vond! Smaker *#¤% også! hehe.

    Men, det går jo alltid bra!

    Flink du var, som bestilte ny time, det er bra!
    God klem til deg!

    Janne:)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails