lørdag 3. mars 2012

enda en gammel stol


Joda lovet bilder av den andre stolen jeg malte og pusset opp også , og her er den ... valgte det samme flotte linstoffet på den og selvsagt samme hvitfargen , samt samme dekorative blondene ...dette for at de skulle stå litt i stil til hverandre selv om de i utgangspunktet var to helt forskjellige stoler :))


 Denne stolen har jeg akkurat i dette øyeblikk tatt som pc stol oppe på pc rommet mitt ... den er bare så ufattelig god og sitte , man synker skikkelig godt nedi setet på den så dette er og blir min favorittstol fra nå av :))   Men jeg jakter fortsatt på flere stoler, så om du har eller vet om noen som har så blir jeg glad om du gir meg en lyd :))   Jeg elsker gamle stoler, så alt er egentlig av interesse stol på meg *ler*




 Grunnen til at jeg valgte blonder og ikke dekorband er at blondene gjør dem myker og litt mer romantiske i stilen , og det er akkurat det jeg ville ha  i mitt nye hjem :)) Men om jeg ombestemmer meg så kan jeg jo bare ta dem av og sette på band senere, sien jeg bare har limt bandene på , altså ikke sydd dem fast denne gangen :))




 Romantiker som jeg er valgte og lime på blonder i ryggen også... passet meg helt supert faktisk.... håpløs romantiker, er vel det jeg egentlig er *ler*




Ønsker dere alle sammen en flotte Lørdagskveld :))

klem fra ho Babsy



4 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  2. Hei
    Så flink du er,og fingernem.Dette er så fint utført.Det eg skrev over var så mye feil i derfor slettet og begynner på nytt.Har litt leseskrive vansker,det er faktisk en av grunnene eg blogger.Ha en virkelig fin helg videre.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for hyggelig kommentar , ja de trykkleifene sniker seg inn overalt de...kjenner godt til dem *ler* Gode ønsker om en fin helg til deg og dine også :)

      Slett
  3. Kjempefin ble den. Har litt dilla på stoler selv. Har akkurat kjøpt 2 stk på Finn. Hadde planer om å male og trekke dem om, men gubben er ikke helt enig. Må la det modnes:)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails