søndag 27. mars 2011

ny sink vannekanne


ja nå var det kommet en ny sink vannekanne inn i varmen her hos meg,  den er helt ny i kolleksjonen til Chic Antique sammen med ufattelig mye annet fint, du finner både den og mye mer flott  i butikken vår Baronessa på senteret.... 


Her hos meg en så lenge har den fått plassen ved siden av stigen min ....  har kjøpt meg en del nytt i det siste så nå bare gleder jeg meg til våren siden mye av det er slike flotte uteting  ... det er ikke lenge igjen dere.... våren er faktisk rett rundt hjørnet....  *drømme-drømme*



Dette var forresten en kjempeflott og uventet gave som jeg setter ufattelig stor pris på ... 
og så liker jeg jo godt produktene til  Chic Antique ......   så nå ble jeg skikkelig glad Annvor :o))))

Tusen tusen hjertelig takk :o)



Ønsker deg og dine en fortreffelig flott dag i dag :o)

Klem fra Babsy 

2 kommentarer:

  1. Nydelig vannkanne i sink du har her.
    Ha en fortsatt fin søndag.:)

    SvarSlett
  2. Kanna var kjempefin!
    Eg og' har kjøpt meg vannkanne i sink:) Så då er me klar til utesesongen;)

    Ønsker deg ein fin søndagskveld:)

    Klem fra Torill

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails