mandag 15. november 2010

jeg styrer på .....


og i dag tenker jeg at jeg skal lage noe utrolig flott av disse flotte metallbrikkene jeg fikk kjøpt nede på Baronessa ene dagen .....  det er hvertall planen *ler*   Det var så utrolig mange søte tekster på dem og så var det så mange fine varianter så det endte opp med at jeg kjøpte litt av alt .... hmmm, om det ikke blir julegaver så blir det nok noe utav det skal du se .... planene er hvertfall klare for endel av dem .... tror jeg ... 





 men disse flotte serviettene vet jeg hvertfall at jeg skal stryke på noen store flotte kubbelys jeg kjøpte meg ... og så fikk jeg et så godt råd av en "kunde" som handlet hos meg på Halsnøy messen ....  hun sa : når lysene er så fine at det ikke er noe gøy og brenne dem, så  bruker jeg og brenne bare selveste toppen av dem ...akkurat så mye det er plass til og sette et telys inni der og da får jeg både lys og jeg får beholde det fine lyset - faktisk UTROLIG smart, så den ideen tok jeg med meg videre ja :o)




 Så ville jeg dele dette søte bildet av den andre pusekatten min Lizzy,  der hun satte seg under bordet akkurat der hvor den passende teksten "white colour"  var ..... Fiiiine hvite pusejenten min ... men det er faktisk ikke fult gøy når hun røyter overalt på ting og tang da... selv om alt hos meg er hvitt *ler*

Noen som vet hvordan man får katter til og røyte mindre ?  Jeg blir utrolig glad for alle tips her :o)
Utenom og børste henne da for da opplever jeg at det faktisk blir verre !! 





 Minner også om min store Give Away 
som du finner ved og trykke på bildet under her.



Ønsker dere en strålende flott dag alle sammen :o)
Jeg setter  kjempestor pris på en hyggelig kommentar min venn.

Klem fra Babsy


5 kommentarer:

  1. Gleder meg til å se hva du lager av metallbrikkene :)
    Når det gjelder røyting, så fikk jeg et tips den gang jeg hadde hund. Jeg ga min hund ett rått egg hver dag! Det skulle være fint for pelsen. Om det hjalp veldig er vanskelig å si men, hunden sleika det i seg og syns det var godt :)

    SvarSlett
  2. Tran hjelper på røyting.
    Men eg kjøper ein balsam nede på dyrebutikken som eg smører inn i pelsen til kattene mine ein til to gonger i veka. Dei røyter mykje mindre no.

    SvarSlett
  3. Hehe - godt det er flere enn meg som har kattehår over alt :) Jeg har gitt opp kampen....

    *klemmer*

    SvarSlett
  4. Så fine metallbrikker og servietter. Søt katt du har også.
    Koselig at du vil delta på mitt lille gavedryss.
    Klem T

    SvarSlett
  5. Kattehår har vi også, har ikke hjort så mye med røytingen, syns ikke de røyter så mye...med det er vel ikke så lett å se når svart katt ligger på svart sauefell og hvit katt ligger på hvit sauefell, kanskje det kan vere et tips..hi hi:)
    Nydelige metallbrikker og servietter du har funnet, har lett over alt etter fine servietter, men finner det aldri:/
    ha en fin dag, klem Hanne

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails