fredag 19. november 2010

Gratulerer med dagen Patrick

 
Hipp hipp hurraaaa for tøffingen min Patrick
som blir hele 10 år i dag den 19.11.

ja tenk at nå er det hele 10 år siden du var liten , tiden går så alt for fort synes jeg, men du er vokst opp og blitt til en en utrolig flotte gutt og jeg er så ufattelig stolte av deg vennen. Spillopmakeren vår, alltid glad når du får stå forran et kamera ....   og tenk,  i morgen skal du ha huset fult av gode venner for og feire deg :o)




Tøffingen våres, ja det er jo det du er og det er helt utrolig at du nå blir 10 år .... den  sjarmerende og hjelpsomme og ikke minst ærlig gutten våres ... jeg har stor tro på din fremtid vennen :o)

Du har alltid tid til en klem og et smil .. uansett hva ....  og kommer nissen med flott julegave så takker vi han høytidlig med både klem og håndtrykk og en god forklaring på hvorfor han må komme igjen til neste år ........

ja jeg sier det igjen ...du sjarmerer alle på din vei rett i senk lille venn...




Patrick min
 
 En liten engel kom til verden en kveld
 det var mammas gutt som bragte lykke og hell
 
 Du var ønsket velkommen inn i vår verden
 du fikk et hjerte av gull som vil følge deg på ferden
 
 Du er alltid så god med et et smil på munn
 deler ut klemmer du trenger ingen grunn
 
 Du lyste opp vår verden og du klarer det igjen
 du gjør mamma`n din stolt du min lille venn
 
 mamma elsker deg vennen mye mere en du tror
 du er min dyrebare skatt her på vår moder jord
 
  fra mamman din

 


Husk alltid på vennen at : I dag er første dagen på resten av ditt liv !!

STORE gratulerer med dagen klem 
fra Mamma og Pappa
 
 
 
ps : ser telleren min har bikket 20 000 besøkende ....
HIPP HIPP HURRAAAAA 

og i morgen Lørdag foretar jeg trekningen på de heldige vinnerene i min Give Away
( har ikke mulighet til det i dag med både bursdager både i går og i dag )
 
så frem til da er det bare og melde seg på ....siste tjangsen dere.... 
 
 
Ønsker dere en strålende flott dag alle sammen :o)
Jeg setter  kjempestor pris på en hyggelig kommentar min venn.

Klem fra Babsy


2 kommentarer:

  1. Gratulerer så masse med den flotte 10-åringen!
    Huff ja, tiden går så alt for fort...
    Regner med at det blir en livat helg med feiring:)

    Ha en herlig fredag!

    Klem line

    SvarSlett
  2. Grattis med Patrick:) En skikkelig tøffing :)
    God helg.
    Klem

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails