lørdag 28. august 2010

Et lite livstegn fra meg



Joda, jeg er her enda... har bare hatt så lite tid til til overs til og blogge , det er så mye annet som fenger min interesse om dagene..... men men, her går dagene med jobb og arbeid i hagen,  så fort solen dukker frem.... selv om det ikke er så alt for ofte om dagene lenger - men man får jo prøve og se det positive i det uansett 

Så sies det jo så fint : det finnes ikke dårlig vær ... bare dårlige klær !! 





Hagedammen går det sakte men sikkert fremover med også, har fått lagt stein i kantene hele veien rundt nå, så både gullfiskene og koiene lever godt oppi der.  Yngel har vi også fått, en god del fakrisk, blir spennede og følge dem opp og se om de lever frem til og bli søte gullfisker :o)

Jeg har bestillt meg et 350 liters akvarium med pumpesysten for og sikre dem en trygg overvintring inne i år.... men det er fult mulig at jeg lager dammen noe dypere til neste år for og kunne la dem overvintre ute :o)



Ellers er jeg så fortvilet over alle rosebeddene mine, de regner helt vekk .... på ene busken var liksom hele årstiden representert .... rose i knupp - rose i full blomst - rose begynner og bli vissen og rose falt helt av ....




Ønsker dere en strålende dag alle sammen :o)
Jeg setter også kjempestor pris på en hyggelig kommentar min venn.

Klem fra Babsy


5 kommentarer:

  1. Så flott hagedam! Kjempekoselig og vakkert med fiskene..

    Huff ja -vi regner bort her også.. Hadde håpet på en flott sensommer, men nå regner det jammen igjen..

    Skjønner godt at du ble betatt av dukkehuset nedenfor. Det var bare helt bedårende :) Og for en god ide..

    Nyt en deilig helg!

    Tove

    SvarSlett
  2. Så gøy med hagedam!!
    Og så fint du har gjort det med kabeltrommelen :)
    Klem Anette :)

    SvarSlett
  3. Elsker den hagedammen din. Mine roser er også sånn,men,men satser på neste år. Det finnes dårlige klær og,hehe. Nyt helgen. :)Klem.

    SvarSlett
  4. Rosene er ikke noe å skryte av her heller.
    Den kabelen falt jeg helt for, nydelig:) En i elverket her har lovet meg slike i forskjellige størrelser, gleder meg til å få de:)
    Nydelig hagedam du har laget, så kjekt med fisk og da.
    Ønsker deg en fin helg, klem Hanne

    SvarSlett
  5. flott hagedam, ser for meg at hagen din ser helt urolig ut ♥

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails