torsdag 25. mars 2010

Nå kommer påsken ...




Ja da var det snart dags for og skru klokken en time igjen, og vi går nå høytidlig inn i sommertiden ..... litt rart egentlig for det er jo ikke mer en  14 dager siden jeg sverget og stønnet over all den mengden med snø som låg utenfor her .... men uansett, jeg ser lysere på det og nå gleder jeg meg til påsken...

men, jeg har jo fått et lite problem da, har fått det for meg at jeg ikke liker gult.... hmmm, hvordan lage påske da liksom ?? noen forslag ?? Nå har jeg altså kjøpt inn tre buketter med hvite og gule tullipaner da, som jeg har satt i en vase og så har jeg jo noen løkplanter som står her også.... gule....


men da jeg var og tittet i påske skuffen min så fant jeg ut an Nehhh  .... den påskepynten som jeg har er gått ut på dato for xx antall år siden....  så er den jo SÅ gul .... Joda påske eggene kan jeg spraye og dekorere med gamle aviser og blonder..... men hva med resten ??  Hva gjør dere ?? Alle gode tips mottas med takk :o)



Jeg vi også blogge de søte metall boksene jeg fikk tak i på Baronessa ene dagen, fikk den for bare kr 20,- pr stykk for de flasset slik av, men du verden hva gjør vel det ?? ser bare mer gamle og slitte ut da ... eller hva ?? Slike bokser synes jeg er utrolig kjekke og ha til alt mulig smått som jeg har rundtomkring...







Så da får jeg vel gjøre meg klar til en ny og lange dag på jobb, sammtidig som jeg får gruble grundig over hvordan jeg kan lage påske uten og lage hele huset gult !!!

Forresten hva synes dere om min nye header da ?? 
kan jeg bruke den eller skal jeg tatilbake den gamle jeg hadde ??




Merci pour la visite et l'accueil chaleureux de retour mon ami.
Babsy

Jeg setter kjempestor pris på en hyggelig kommentar min venn.


5 kommentarer:

  1. Du kan jo bruke lilla til påskepynt også. Det gjere eg. :)
    Lilla fine blomar og påskeeggene min har eg spraya med sinkspray og limt på kvit fin dekor. Såg det i ein blogg og tenkte at sånne ville eg også ha.

    Ps. Du veit at det er loppis i Husneshallen 28. mars? Ds.

    Mvh
    GreteR

    SvarSlett
  2. Heisan, ja godt det går mot lysere tider, tenk bare det å stille klokken... herlig!! :)
    Ha ha, de eggene på pinne har jeg også! :) jeg har malt mine hvite jeg :) Synes kanskje man kan bruke mye beige og hvitt med litt perler og fjær i påskepynten, eller dus rosa er jo også lekkert sammen med beige :)
    Lykke til frøken !
    Nydelige bokser!!
    Ønsker deg en herlig påske .)
    Klem Anki

    SvarSlett
  3. hei, flott bilde fra stuen din. Du får gå over til hvitt og litt lilla, det er lekkert det og.
    Ha en fin påske.
    Klem Kristin

    SvarSlett
  4. Btw, eg likte best den gamle headeren din.
    Den nye vart liksom litt rotete. :)

    Mvh GreteR

    SvarSlett
  5. Heihei!
    Headern din er flott :)
    Ønsker deg og dine en fin påske!
    Klem
    U9

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails