tirsdag 16. mars 2010

litt mer av mitt loppe funn



Jeg koser meg og steller og duller med alt det flotte jeg fikk med meg fra loppemarkeden som var ene dagen .... mye skal være som det er men endel av det skal sprayes før det settes frem til dekorasjon ,synes det er største morroa det og kunne lage sin helt egen vri på de flotte skattene en finner.

De gamle bladene og blondene har jeg satt oppien liten søt kiste jeg hadde her, 
sammen med en hjemmelget lysekorasjon og en kakeform og en sølvkule... 
synes det går så fint sammen, jeg elsker slike små blikkfang rundtomkring.

Klokken får etter mye tenking være som den er i sin opprinnelige farge, 
jeg liker den egentlig best slik ... har bare ikke funnet det riktige stedet til den, 
så nå bare står den i en reol jeg har her og det er ikke helt retferdig for den,
men hvor skal den passe inn liksom *grubler* 
den fortjener er riktig så flott plass denne skatten her synes jeg...  
alle gode råd og forslag motas med takk ...



Og siden mange spør om og få se flere av mine loppefunn så kan jeg da vise et par til ....
denne flotte kakeformen stammer riktignok ikke fra gårsdagens loppis da,
men fra den forrige jeg var på og jeg hadde nesten glemt den 
så bare fant jeg den i dag da jeg rotet og styrte på her ... er den ikke flott vel ??

til jul så hadde jeg den som adventstake ... 
dekorert med gran og blonder og hvite kubbelys med sølv tall hengende på ... 
kjempeflott ble det ... tror den skal brukes til det til jul i år også ja...




men denne loppisen her ja, der fant jeg noen messing staker til kroner 1,- pr stykk ...
de skal jeg skure og spraye hvite, da blir de flotte vet du ... bilder kommer så snart jeg har fått gjort det ... ting tar tid når en er på jobb frem til klokken 19.00 hver dag ...
men sant skal sies da .... jeg klarer nesten ikke vente ... wiiiii ....


Så fant jeg dette søte bildet her da også for kroner 1,-
dette skal jeg også spraye hvitt, eller mulig jeg  lager det i eggeskallhvitt og rubber det litt i kantene for og få en litt mer shabby stil på den...


Så denne søte saken da, den er ikke gammel nei men du verden så søte den var... 
og joda ... for denne betalte jeg også bare kroner 1,-


Merci pour la visite et l'accueil chaleureux de retour mon ami.
Babsy

Jeg setter kjempestor pris på en hyggelig kommentar min venn.

2 kommentarer:

  1. Så fint det tablået med den kista var. :)

    Gleder meg til å sjå kva du tryller frem av desse loppefunna dine.

    SvarSlett
  2. Så flotte skatter du har fått med hjem!!! Jeg håper det blir loppis på meg til helgen;)!!

    Ha en kjempe fin uke!
    Klemmer!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails