fredag 6. april 2012

biff tur i byen

ja det som skulle bli en kosetur til Haugesund ble jo fort en haste tur til Bergen / Haukeland da men du verden så koselig vi hadde det før vi måtte dra :)))

Fikk enn til datteren min Christina til og like en god biff også ... og det er ikke verst bare det...hun spiser nemlig ikke biff, men etter turen på dette koselige stedet som jeg ikke husker navnet på i farten ... hmm, hvertfall nede på kaien i Haugesund... var det noe med perlo eller noe slikt hmm .... hvertfall et herlig sted det der,  hyggelig service og knallgod mat :)))



 Solen skinte og det var utrolig herlig og bare nyte det at man hadde fri noen dager fra hus og hjem og jobb.....  her skulle man jo på Tivoli da men som de fleste vet så ble jo det kansellert da vetla mollo havnet på Haukeland igjen og joda ...det går fint med henne nå :)))





 .... hmm .. lurer på når tid det kommer tivoli til bygda her jeg ...joda jeg elsker tivoli ...pengesluk ja , men du verden så gøy det er :)))  Men nå  skal jeg legge inn noen nye bilder her.... påske blogging på gang .... måtte bare få opp et aldri så lite har vært på shopping i Haugesund innlegg  først *ler* .... såååå saklig og interessant atte  *ler enda mer *










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails